Waar online games kopen (goedkoop)

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Weet iemand toevallig waar je online games kan kopen (C&C renegade) en waar ze goedkoper zijn dan in de winkel ?

Audio cd's bestel ik vaak online en dat kan soms enkele tientjes schelen. Zijn er ook van zulke shops die snel leveren, goedkoop zijn en geen verzendkosten rekenen :?

Freerecordshop: € 49,99 :(
Intertoys: € 49,99 :(
Bruna: € 47,95 Levertijd 2 weken :(
Primera: € 47,50 Das al beter... Vrijdag weer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 14:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-10 17:59

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-10 21:13

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
http://www.dvdboxoffice.com/

Bij heel veel games,dvd's enz erg goedkoop en je betald geen vervoerskosten. Bovendien is de koers van de canadese dollar volgens mij erg gunstig. Heb mijn GBA spellen op deze manier meestal voor zo'n 42 euro ipv de 50-56 waar ze soms voor in de winkels liggen... Let wel goed op want sommige spellen zijn ook weer veeeeeell duurder dan anderen (en waarom snap ik niks van) dus reken het van te voren ff om 1 euro is op dit moment 1,38 canadese dollars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of ik dat hier mag vermelden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Probeer Mediamarkt eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 20:31 schreef CKY2002 het volgende:
http://www.dvdboxoffice.com/

Bij heel veel games,dvd's enz erg goedkoop en je betald geen vervoerskosten. Bovendien is de koers van de canadese dollar volgens mij erg gunstig. Heb mijn GBA spellen op deze manier meestal voor zo'n 42 euro ipv de 50-56 waar ze soms voor in de winkels liggen... Let wel goed op want sommige spellen zijn ook weer veeeeeell duurder dan anderen (en waarom snap ik niks van) dus reken het van te voren ff om 1 euro is op dit moment 1,38 canadese dollars.
Hehe Leuke site :P Renegade kost daaro: $67.95 en dan heb ik het nog niet eens omgerekend naar €uro's :P

Maar bedankt voor de links Ik ga de andere ook ff checken... Met de search kon ik nix vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 19:56 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
www.gcshop.nl
www.gcshop.nl € 40,50 + € 2,- verzendkosten. :)
www.nedgame.nl € 45.49 + € 7,50 verzend :(
http://www.dpluss.nl/ € 46,- + € 5,- verzend :(

www.angus.nl heeft m niet :'(
http://gathering.tweakers.net/forum/find Verkoopt m ook nie :?

Kee ik gaat m bij gcshop kopen... Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 19:29 schreef jhead22 het volgende:
Waar online games kopen (goedkoop)
nederlander? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-10 10:33

Metzie

Nyaano !

Weet iemand of er nog goedkope shops zijn, online winkels of normale winkels maakt niet uit. Liefst in de buurt van haarlem/amsterdam.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:28
Kieskeurig Gamesearch vind ik een erg handige zoekmachine die af gaat waar je je games het goedkoopst vandaan kan halen. De meeste spellen vind ie wel, zeker de wat bekendere spellen :)
(Meeste online winkels rekenen trouwens wel verzendkosten, maar vaak niet meer dan 5 euro)

Ik zie nu dat dit topic uit mei is...

[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 18-12-2002 16:50 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee.... een Tweaker :P

Durft de deur niet uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metzie schreef op 18 December 2002 @ 16:15:
Weet iemand of er nog goedkope shops zijn, online winkels of normale winkels maakt niet uit. Liefst in de buurt van haarlem/amsterdam.
daar zal toch wel een mediamarkt zitten neem ik aan? en anders een of andere speelgoed zaak ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkanon
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

jhead22 schreef op dinsdag 12 maart 2002 @ 21:42:
[...]

Hehe Leuke site :P Renegade kost daaro: $67.95 en dan heb ik het nog niet eens omgerekend naar €uro's :P

Maar bedankt voor de links Ik ga de andere ook ff checken... Met de search kon ik nix vinden.
Even terug komend op dit inmiddels ZEER oude topic... Ik wou wil wat nieuwe Ps2 spellen komen.

-En volgens mij staat de canadese dollar nu op 0.61 dus dat zou zwaar goedkoop zijn.
-Maaar mijn vragen zijn nu. Draaien canadese PS2 spellen wel op mijn orginele ps2 ?
-Ik wil o.a nhl2005 kopen maar die is volgens mij in nederland ook nederlands kwa menu etc ??? toch ? dat ben ik dan kwijt.
-Hoe kan je daar betalen ? en krijg je geen gedonder aan de grens (bij 2 a 3 spellen)?

I reject your reality and substitute my own!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mkanon schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:25:
-En volgens mij staat de canadese dollar nu op 0.61 dus dat zou zwaar goedkoop zijn.
IDD cheap
-Maaar mijn vragen zijn nu. Draaien canadese PS2 spellen wel op mijn orginele ps2 ?
Nee, regio beveiliging.
-Ik wil o.a nhl2005 kopen maar die is volgens mij in nederland ook nederlands kwa menu etc ??? toch ? dat ben ik dan kwijt.
Een beetje tweaker kan engels, en gaat juist z'n best doen om niet een halfgare vertaling te krijgen. Ik heb ooit 300MB gedownload om black and white in het Engels te krijgen. Vertalingen zuigen.
-Hoe kan je daar betalen ? en krijg je geen gedonder aan de grens (bij 2 a 3 spellen)?
Creditcard, Paypal, dat zijn eigenlijk de enige reeële opties. Laat het als gift versturen, zonder aangegeven waarde en "discrete bruine verpakking". Minder kans op douane. Want ja, je zult anders inderdaad moeten invoeren, en dat kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-10 11:00

hilgo

Clear your mind of can't.

Als je geen gedonder met invoerrechten wil zou je ook nog bij play.com kunnen kijken. Is een UK site en de prijzen zijn incl. verzenden.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkanon
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

hilgo schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:53:
Als je geen gedonder met invoerrechten wil zou je ook nog bij play.com kunnen kijken. Is een UK site en de prijzen zijn incl. verzenden.
en draaien die wel op mij ps2 ?

I reject your reality and substitute my own!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pricewatch: Command & Conquer: Generals

Heb je nu niet meer veel aan maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oude koe + vragen die eigenlijk helemaal niet relevant zijn. Je kan het beste even rond zoeken in het Playstation 2 topic, daar worden wel eens (goedkope) webshops genoemd.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.