Verwijderd
Wij zitten nu ongeveer een half jaar bij Xs4all ADSL en ik moet zeggen het bevalt heel erg goed. Het internet ligt er echt bijna nooit uit (geloof ik maar twee keer gebeurd) en de mailserver geeft ook bijna nooit problemen.Op dinsdag 12 maart 2002 19:12 schreef Palmtree het volgende:
Wie heeft ervaring met één van beide ADSL aanbieders?
Ik kan echt iedereen Xs4all aanraden.
Nee man Xs4all is slecht!!!! neem gewoon Demon.Op dinsdag 12 maart 2002 19:16 schreef _kadaver_ het volgende:
[..]
Wij zitten nu ongeveer een half jaar bij Xs4all ADSL en ik moet zeggen het bevalt heel erg goed. Het internet ligt er echt bijna nooit uit (geloof ik maar twee keer gebeurd) en de mailserver geeft ook bijna nooit problemen.
Ik kan echt iedereen Xs4all aanraden.
je gaat toch geen mensen je provider aanbevelen? daar gaat je bandbreedte
SLOTJUH! 
Maar afgezien daarvan: als je een instapabonnement wilt moet je sowieso bij Xs4all zijn, omdat Demon dat niet meer aanbiedt. En sowieso zijn dit niet de enige twee aanbieders; je hebt naast een scala aan Mxstream-aanbieders ook nog een grote hoop BBNed-aanbieders (Eweka, Luna, allerlei andere vage namen
)
Maar afgezien daarvan: als je een instapabonnement wilt moet je sowieso bij Xs4all zijn, omdat Demon dat niet meer aanbiedt. En sowieso zijn dit niet de enige twee aanbieders; je hebt naast een scala aan Mxstream-aanbieders ook nog een grote hoop BBNed-aanbieders (Eweka, Luna, allerlei andere vage namen