Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke Prepaid Telefoon?

Pagina: 1
Acties:

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:04
Hallo,

ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon. Ik denk aan een prepaid, aangezen een abonnement iets te duur is voor mij. Ik ben namelijk 17. (Of vallen die prijzen wel mee)

Welke prepaid telefoon raden jullie mij aan?

Mischien de Siemens C45, of toch een nokia waar iedereen ook al mee loopt. :?

Feyenoord!

Verwijderd

Prepaid is vaak duurder. Word je veel gebeld? Of bel je zelf veel? Hoeveel beltegoed koop je ongeveer per maand, of als je nog geen gsm hebt gehad: hoeveel denk je te gaan bellen/kopen? Je hebt al abonnementen van 7 euro per maand, dus als je per maand meer dan 7 euro beltegoed koopt is abonnement al goedkoper.

En het toestel. Tsjah, veel keus he :) Wat zijn je eisen? Klein? Mooi design? Wat voor functies? Lange standby tijd? Aan de hand daarvan kun je dan een keuze maken :)

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Op dinsdag 12 maart 2002 19:16 schreef tjetta het volgende:
Je hebt al abonnementen van 7 euro per maand, dus als je per maand meer dan 7 euro beltegoed koopt is abonnement al goedkoper.
Foute redenering: als jij een abonnement van 7 euro neemt, krijg je er vaak geen belminuten bij en betaal je alsnog net zoveel als bij prepaid, maar dan 7 euro extra :). Hoewel, misschien bij Ben?

Wat wel zo is, kort samenvattend: als je vooral veel gebeld wordt is het sowieso de moeite niet een abo aan te schaffen, je kunt dan beter prepaid nemen. En onder de 18 kun je (behalve bij D*) geen abonnement nemen; het moet dan via je ouders lopen.

Ik denk dat dit topic gesloten gaat worden omdat het heel makkelijk te vinden is; kijk gewoon op de sites van de providers om te zien welke prepaidpakketten ze aanbieden en de adviesprijs daarbij :).

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 19:24 schreef Kjev het volgende:

[..]

Foute redenering: als jij een abonnement van 7 euro neemt, krijg je er vaak geen belminuten bij en betaal je alsnog net zoveel als bij prepaid, maar dan 7 euro extra :). Hoewel, misschien bij Ben?

Wat wel zo is, kort samenvattend: als je vooral veel gebeld wordt is het sowieso de moeite niet een abo aan te schaffen, je kunt dan beter prepaid nemen. En onder de 18 kun je (behalve bij D*) geen abonnement nemen; het moet dan via je ouders lopen.
Ben soms ja (ik bedoel het abonnement 'soms', niet af en toe :P) en Dutchtone heeft ook € 15 abo.

Via je ouders maakt toch niet uit? Heb ik ook gedaan. Gewoon op naam van m'n moeder. Facturen waren dan op haar naam, maar ging van mijn bankrekening af. Nu heb ik overigens wel abo op eigen naam, aangezien dat nu kan bij dutchtone (met briefje van je ouders dat ze de kosten opvangen als ik het niet meer kan betalen)

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:04
Op Experts site vond ik de Panasonic EB GD 75. Die lijkt me wel wat.

Er staat een prijs van Eur 0, icm met 1 jarig abbo.

Kan dit ook de Ben Soms abbonnement zijn?

Feyenoord!

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 19:31 schreef Outl@w het volgende:
Op Experts site vond ik de Panasonic EB GD 75. Die lijkt me wel wat.

Er staat een prijs van Eur 0, icm met 1 jarig abbo.

Kan dit ook de Ben Soms abbonnement zijn?
Mooi telefoontje, maar lijkt me niet. Met een ben soms abo kost hij bij www.gsmking.nl € 153 en dat is naar mijn weten een goedkope winkel :)

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 16:01

AMDFreak

Intel is zo..

Ik heb zelf een Siemens C45 met een Vodafone prepaid card
bevalt me uitstekend!!

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Als je een telefoon gaat kiezen, kijk dan ook eens naar de losse toestellen. De prepaidpakketten zijn de laatste tijd erg duur geworden, losse toestellen alleen maar goedkoper. Het scheelt misschien 30 euro, maar dan heb je wel een simlockvrij toestel, waar ook je oude simkaart meteen in werkt, en je hebt een veel ruimere keus uit toestellen. Bij de meeste providers kun je tegenwoordig ook met nummerbehoud van prepay naar abonnement overstappen. Dat is handig als je erachter komt dat je toch veel meer gaat bellen. Als je korter dan een maand doet met een beltegoed van 20 euro, is een abonnement voordeliger.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

En als je van smsen houdt, kun je BEN sms-fan nemen.. 100 smsjes voor een vast bedrag per maand, erg goedkoop, geloof 12,60 per maand. Verder bellen voor 0,44 cent per minuut, naar vast en mobiel, dag en nacht.. Het is maar waarvoor je kiest en wat je belgedrag is.
Pagina: 1