Wie wil er 50 Euro verdienen ??

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• art2d2
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-01-2025
ik ben op ziek naar iemend die een replica van de rheobus kan maken voor 50 Euro?

aangezien de orginele nergens te verkrijgen is (out of stock-OC-Shop+overclocker.be :( )

dat zijn de enige volgens Google.nl/com

bijvoorbaat bedankt :)

http://www.art2d2.nl

Verwijderd

www.wallabie.com heeft ze ook , zelfs in stock als ik me niet vergis

Verwijderd

Wallabie is de meest slechtse winkel op internet, daar moet je niet iets bestellen. Ze hebben niks op voorraad, reageren niet op mail en handelen bestellingen niet/slecht af.
Ik heb deze ervaringen met Wallabie, en ik heb nog van niemand iets postitiefs gehoord over hun. Wallabie SUCKS!!!!! Niet bestellen, tenzij je problemen wil hebben.

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
heb hier nog 2 potmeters liggen... 330000 en 500000 ohm
klein miskoopje :)

Check mijn knowledge base!

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Wa is dat precies? Wat je nu nodig hebt?

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2025

Denhomer

Doh !

wallabie heeft ze, goeie winkel trouwens nog nooit troubs mee gehad, maar ik ga er wel naartoe om iets te halen.

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 19:13 schreef Denhomer het volgende:
wallabie heeft ze, goeie winkel trouwens nog nooit troubs mee gehad, maar ik ga er wel naartoe om iets te halen.
Maak je een grapje!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
[offtopic]
ik heb idd ook slechte ervaringen met wallabie. 3 keer hetzelfde besteld, 5 keer gebeld hoe het nou allemaal zat. het zou uiteindelijk allemaal opgestuurd worden. Ik heb spullen in november besteld, en half februarie kreeg ik een mail of ik de spullen nog wilde hebben., jah daaaag.

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 19:15 schreef freezy17 het volgende:

[..]

Maak je een grapje!
Kan zijn bij jullie Nederlanders , maar ik koop er alles en heb er nog nooit probs mee gehad . Je kan best tot ginder gaan , maar de periode die jij zegt hebben ze een medewerker verloren en was het gewoon TE veel voor iedereen . Nu zijn ze met meer en is het allemaal dik in orde , geef ze toch nog maar een kans want Wallabie OWNT gewoon

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Waarom niet verdergegaan in [topic=437337/1/100] ?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.