Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wheehee! Mijn topic is onterecht gesloten :'( :P

Pagina: 1
Acties:

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[topic=437322/1/25]

Beetje vage reden of niet? wil jij lere hoe je een server moet configureren? ga maar informatica studeren |:( Is toch net zo iets??

Ik vraag of er iemand goede sites weet, word ie gesloten zonder zinnige reden :? Ik wil gewoon flash leren en kijken of ik het leuk vind, en dan zegt hij, koop maar een boek... :?

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
als je even gezocht had, had je vele dingen gevonden.
onder andere http://flash.pagina.nl/ waar heel veel (ook nederlandse) tutorials zijn te vinden.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je zoekt, vind je zat van die dingen.
En ja, die tip die gegeven wordt klopt ook wel hoor, vanaf een boek kun je zoiets erg goed leren. :)

🌞🍃

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Idd, zoek eerst eens op internet (Google) naar sites. Daar vindt je meestal al genoeg informatie zodat je pas als je écht een specifiek probleem hebt een topic op GoT kan openen. Zie trouwens ook [topic=392375]. :)

• Plague
  • Niet online
ja, ok maar zo'n botte reactie en dan gelijk dicht? :?

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Nee.. reden is prima.. beetje kort misschien. Wellicht kom je weinig in W&G maar dan is er ook nog google. Cheatah heeft helemaal gelijk als ie je verwijst naar een boek, net zoals je 3dmax niet van wat tuts leert doe je dat ook met Flash niet.

www.flashfreaks.nl is overigen een nogal nederlandse site. Zoals zoveel sites die je vindt met 1 simpele zoekopdracht. Ook bij Google kun je zoeken op sites die alleen NL zijn.

Raad ik je nogmaals aan om even langs comcol.nl of proxis.be te sjouwen voor een normaal boek, als je Flash zonder handleiding hebt gekregen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Plague
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 18:42 schreef Webgoodie het volgende:
Idd, zoek eerst eens op internet (Google) naar sites. Daar vindt je meestal al genoeg informatie zodat je pas als je écht een specifiek probleem hebt een topic op GoT kan openen. Zie trouwens ook [topic=392375]. :)
Kijk DAS een goede link :P serieus! Als 'ie daar nou ff een link naartoe had gegeven, waws ik helemaal blij geweest! *D

• OzBoz

OzBoz

Op dinsdag 12 maart 2002 18:42 schreef Plague het volgende:
ja, ok maar zo'n botte reactie en dan gelijk dicht? :?
Je moest eens weten hoe vaak mensen de meest simpele dingen vragen binnen W&G. Dat is meer gebrek van eigen initiatief van de users dan botheid van de (lite)moderators.

• Plague
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 18:43 schreef OzBoz het volgende:
*knip*
Raad ik je nogmaals aan om even langs comcol.nl of proxis.be te sjouwen voor een normaal boek, als je Flash zonder handleiding hebt gekregen.
Wat denk je zelf :P ;)

• OzBoz

OzBoz

Op dinsdag 12 maart 2002 18:48 schreef Plague het volgende:

[..]

Wat denk je zelf :P ;)
Kan gebeuren, maar ik heb hier welgeteld 8 boeken met betrekking op Flash op de plank staan. Sommige voor het leuk, andere voor het educatieve. Is echt slimmer dan een paar van die kloterig, basic tutorials waarna je hetzelfde maakt als de rest van de TROS-familie.

• Plague
  • Niet online
Kijk, dit soort argumenten kan ik wat mee, maar zo iets als "koop een boek", wat kan ik daar nou mee? Ik snap ook wel (nu) dat dit een beetje een domme vraag was, maar jah.... Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden weet je wel ;) Maar ik vind het nu goed, heb er vrede mee, en ik dank jullie allen! :)
Pagina: 1