Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Verwijderd
Dan druk je toch op het aanknopje?
Als je nou even uitlegt wat het probleem is... *nix is en blijft *nix en werkt over het algemeen vrijwel hetzelfde
Als je nou even uitlegt wat het probleem is... *nix is en blijft *nix en werkt over het algemeen vrijwel hetzelfde
als jij een raid 5 bak onder sco unix (zonder unixware) weer aan de praat kan krijgen, dan mag jij op het aanknopje komen drukken voor een hoop geldOp dinsdag 12 maart 2002 18:21 schreef beelzebubu het volgende:
Dan druk je toch op het aanknopje?
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Beetje meer uitleg zou op zijn plaats zijn..dit is echt ik MOET dit nu hebben en meer uitleggen wil ik niet.Op dinsdag 12 maart 2002 18:04 schreef megamuch het volgende:
mensen met verstand van sco unix in raid 5 kunnen zich bij mij melden.
Staat hier een unix machine die down is en die MOET weer op. mensen die kunnen helpen,
thomas@iptower.nl
thomasinspain@hotmail.com -> msn
23599375 icq.
thanx alvast
En een oplossing zet je gewoon hier neer, niet gemailt of wat, want dan heeft iemand anders er ook nog wat aan.
Verwijderd
dit klinkt alsof ik zojuist mijn MCSE heb gehaaldOp dinsdag 12 maart 2002 18:24 schreef megamuch het volgende:
[..]
als jij een raid 5 bak onder sco unix (zonder unixware) weer aan de praat kan krijgen, dan mag jij op het aanknopje komen drukken voor een hoop geld
Nee maar serieus, SCO unix met rad is net zo *nix als BSD of solaris... Ik zie het verschil niet echt (behalve in prijs)... Wat is er mis met de machine?
Op deze manier helpen doen we dus niet... GoT is een forum en geen 2e lijns helpdesk ofzo.'Knowledge belongs to the world', als je mensen wilt vragen of ze via ICQ willen helpen oid, mag je dat via een ander medium dan GoT doen. Deze gaat dus dicht. Wil je toch geholpen worden, open dan een nieuw topic met duidelijke probleemomschrijving
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()