Hey, ik heb vorige week een Hansol 920D gekocht, en in eerste instantie was ik hier ook wel aardig tevrede over. Maar ik ben eens op de foutjes gaan letten, en ik moet zeggen dat er meer in zitten dan mij lief is. Zo is het beeld rechtsonder een beetje waziger dan linksonder. Zo is de klok vrij onduidelijk ( in windows dus, hierdoor viel het mij ook op ). Dit is in een resolutie van 1600x1200 @ 75hertz. Waarom draai ik hem niet in 1280x1024? Nou om het volgende. Als ik dat doe heb ik links en rechts ( niet in het midden ) allemaal strepen, heb ik al geprobeerd weg te werken met dat moire wat op het OSD zit maar krijg het alleen boven in beeld een beetje weg. Ook wil hij in deze resolutie niet echt lekker op 85 hertz, het beeld rechtsonder en linksonder knippert dan.
Verder wil hij de settings ook niet opslaan. Zo stel ik mijn monitor dus bij. Zet hem uit, paar uur later gaat ie weer in, mag ik weer alles opnieuw instellen
, vrij lastig.
Wat ik nou dus wil weten is het volgende: Is dit een kwaal van Hansol monitoren? Heb zelf alleen maar 17" ( 710D en 710P ) gezien. Die vond ik er zelf erg goed uit zien, dus ik ging ervan uit dat ik dezelfde kwaliteit van een 19" kon verwachten. Als het gewoon aan mijn monitor ligt, stuur ik hem gewoon weer terug voor een nieuwe, maar dan wil ik natuurlijk niet hetzelfde probleem weer hebben.
Verder wil hij de settings ook niet opslaan. Zo stel ik mijn monitor dus bij. Zet hem uit, paar uur later gaat ie weer in, mag ik weer alles opnieuw instellen
Wat ik nou dus wil weten is het volgende: Is dit een kwaal van Hansol monitoren? Heb zelf alleen maar 17" ( 710D en 710P ) gezien. Die vond ik er zelf erg goed uit zien, dus ik ging ervan uit dat ik dezelfde kwaliteit van een 19" kon verwachten. Als het gewoon aan mijn monitor ligt, stuur ik hem gewoon weer terug voor een nieuwe, maar dan wil ik natuurlijk niet hetzelfde probleem weer hebben.