[xp]crystal fusion sound

Pagina: 1
Acties:

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Hoi.

ik heb een vraag.

Wie is de fabrikant van crystal fusion sound?

en weet iemand toevallig of er ook xp drivers voor zijn

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Wat heb je voor geluidskaart??? Volgens mij zitten deze drivers standaard in XP. Ik heb een terratec Xfire en hij installeerde deze drivers bij mij.

Verwijderd

Volgensmij is Cirrus Logic de fabrikant van die chip.

Drivers voor de Terratec of Hercules Fortissimo II (maken gebruik van die chip)

Driver voor de Terratec DMX XFire1024:
ftp://ftp.terratec.net/Audio/DMXXfire/Driver/XFire_Drv_WDM_2kXP_full_5.12.01.3057.exe

Driver voor Hercules Fortissimo II:
http://ftp.hercules.com/sound/exe/FORTI2/GFIIv150.exe

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:26
Het is Crystal SoundFusion. De chips worden inderdaad gemaakt door Cirrus Logic, maar die verzorgen de drivers niet. Wie dat wel doet weet ik niet.

Driverguide: Crystal Semiconductors
loginnaam: drivers
password: all

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:41
Crystal SoundFusion chips zitten op een aantal geluidskaarten: Hercules Fortissimo II, Terratec DMX Xfire 1024, Hercules Game Theater XP. Ze zitten ook wel eens als geintegreerde soundcard op een moederbord.

Cirrus Logic, makers van die chips, bieden geen drivers aan, die moet je dus bij de fabrikant van je geluidskaart of moederbord halen.