uhhh welke specs??Op dinsdag 12 maart 2002 17:52 schreef Maverickje het volgende:
Als ik comanche 4 wilt draaien schokt het aan alle kanten. Ik heb de resolutie al op 640x400 gezet, en alles op normal. Maar dan schokt ie in sommige missies nog.. Ik zelf denk dat het een kut engine is. Want ik draai met Moh:aa alles op full. En het draait flex. Voor mijn specs zie onder..
Wie heeft hier een oplossing voor?
Heb je al geupdate naar de nieuwste versie?
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Hier heb je ook geen moer aan maar hij loopt bij mij ook zwaar klote, wat je zegt alle detail op zero en 640x480 zou toch lekkerder moeten draaien dan 1280x1024 maar dat loopt nog net zo beroerd 
zijn er wel mensen die hem lekker draaiend hebben?
Ja in sommige missies loopt hij op een de minimale resolutie net zo kut. Echt vaag!!Op dinsdag 12 maart 2002 18:46 schreef loekos het volgende:
Hier heb je ook geen moer aan maar hij loopt bij mij ook zwaar klote, wat je zegt alle detail op zero en 640x480 zou toch lekkerder moeten draaien dan 1280x1024 maar dat loopt nog net zo beroerd
Hehe, ik denk dat je hier wel degelijk tegen de specs van je computer aanloopt. Het is gewoon een mieters grafisch spel met alle gevolgen vandien. Ik ga zelf ook nog wel even knutselen met het spel, ik heb het ook wel, maar ik vind de gameplay zo ontzettend zuigen
Ja hallo op de hoes staat P3 700 aanbevolen..Op dinsdag 12 maart 2002 22:37 schreef dB_A_ het volgende:
Hehe, ik denk dat je hier wel degelijk tegen de specs van je computer aanloopt. Het is gewoon een mieters grafisch spel met alle gevolgen vandien. Ik ga zelf ook nog wel even knutselen met het spel, ik heb het ook wel, maar ik vind de gameplay zo ontzettend zuigen
Ik had met C&C Renegade en Max Payne hetzelfde met de 23.12 drivers... schokte zelfs tijdens de FMV's.. niet normaal gewoon.
Toen de 27.51 drivers geprobeerd (niet officiele drivers); werkt nu perfect!
Probeer eerst dat eens
Toen de 27.51 drivers geprobeerd (niet officiele drivers); werkt nu perfect!
Probeer eerst dat eens
ik heb hem werkend , heb je win98 of 2000 ?
ik heb gemerkt dat op mijn bak met 98 spellen erg langzaam gaan en onder 2000 veel beter
ik heb gemerkt dat op mijn bak met 98 spellen erg langzaam gaan en onder 2000 veel beter
...
Ik heb de demo wel netjes aan de praat gekregen
Amd 800 mhz & geforce 2gts. 23.11 driver
Via 4 in 1 drivers geinstalleerd?
Amd 800 mhz & geforce 2gts. 23.11 driver
Via 4 in 1 drivers geinstalleerd?
Pagina: 1