Ik wil detecteren of een browservenster gesloten wordt, simple as that.. Het enige dat ik hiervoor kan gebruiken (voorzover ik weet) is de onunload event (van window, body, whatever)..
Peobleem met deze methode is dat je niet kan achterhalen wat de oorzaak was van de onunload, en dus wordt ie ook getriggered met back, forward, links etc etc...
Deze topic had hetzelfde probleem, maar niemand die die arme jongen ooit antwoord gaf... Misschien kan het gewoon niet..
[topic=218948/1/25]
Iemand een idee?
Update: www.sex.com (sorry voor de link
) heeft er een gedeeltelijke oplossing voor.. Maar die is nogal lelijk en omslachtig. Ze detectere gewoon iedere link op de pagina, zodat de "exit" daar niet op getriggered wordt.. Helaas werkt dat dus ook niet bij overige problemen als back/forward enzo...
Peobleem met deze methode is dat je niet kan achterhalen wat de oorzaak was van de onunload, en dus wordt ie ook getriggered met back, forward, links etc etc...
Deze topic had hetzelfde probleem, maar niemand die die arme jongen ooit antwoord gaf... Misschien kan het gewoon niet..
[topic=218948/1/25]
Iemand een idee?
Update: www.sex.com (sorry voor de link