Toon posts:

P3 800 met ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb nu een mobo die tot p3 600 aankan maar nu ga ik een p3 800 kopen en heb ik een nieuwe mobo nodig welk mobo kan ik het best kopen? en waarom? ik wil hem ook gaan overclocken!

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
Welk moederbord heb je?
Alle bx of via moederborden op de intel seattle (rev1) na, kunnen sneller dan 600.
Vroeger moest je moederbord de juiste multiplier ondersteunen, maar doordat deze gelocked maakt het niet meer uit.
Het enige wat je moet doen is waarschijnlijk een bios update en verder zal je een slot-converter nodig hebben.

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik heb een vage mahjah zijn die van intel goed dan? ik heb nu zon intel ding en kan niet overclocken :(...

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:02

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Ik zeg maar zo ik zeg asus cusl2 ;)
haha neej serieus nu, ik heb dezelfde combo p3 800eb met cusl2 en is uitstekend te overclocken allemaal via bios of met jumpers.
mzzl

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm bedankt voor de tip ik zal eens gaan informeren!

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08-2025
Jammer dat je niet kan overclocken met die intel plank!Afbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/big/cry.gif

Verwijderd

Een vriend van mij heeft pas een CUSL-2 met 733Coppermine gekocht en MX kaart van Hercules, is erg tevreden...

Alleen hij wil hem niet overklokken, ja die bestaan ook! ;)
Pagina: 1