[WC] Joepie! Eindelijk klaar! (56k proof)

Pagina: 1
Acties:

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-02 21:21
Hoi Hoi! :)

Eindelijk, na veel werk (stomme bouwmarkten, hebben de meest simpele spullen niet) is nu eindelijk de testopstelling voor mijn watercooling af!

Check mijn fotoalbumpje voor wat foto's. En nee, ik heb geen parkinson, maar wel moeite met die camera ;)

Hier dan maar wat foto's voor de echt luie mensen:

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/w.b.j.baake/watercooling/images/Picture-004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/w.b.j.baake/watercooling/images/Picture-005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/w.b.j.baake/watercooling/images/Picture-006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/w.b.j.baake/watercooling/images/Picture-010.jpg

Ja, die kabel moet nog afgewerkt worden, en het reservoir wordt nog dichtgekit. Als alles goed gaat zet ik em morgen in de kast, dan komen meer pics en uitleg.

Verwijderd

ziet er zeer netjes uit wouter

keep up the good work :D

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
nice :)

btw, die limo is lekker :9~ :P

Verwijderd

Goed werk man. Bent benieuwd naar de pics als hij klaar is!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Dat ziet er leuk uit, alleen ik zou zelf de ingang van het blok in het midden doen :)

Alle proemn in n drek

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2025

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Nice!

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Verwijderd

Ziet er :9~ uit :9 Binnenkort ook ff mijn case afmaken (geen WC) en pics posten. Weet iemand hoe lang een Neon uit een FAX het op 12V vol houdt? op 24V zal ie waarschijnlijk maar 3 dagen achtermekaar branden ofzo ;( Was wel gratis :9

Verwijderd

netjes :9 :9 :9

• Vinny_B
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-12-2025
Ziet er netjes uit.
t valt me btw op dat je dat prullenbakje vd blokker steeds vaker ziet :D

Verwijderd

Dezelfde rad als ik , alleen past ie bij mij niet . Iemand kopen ? Je krijgt er voor 75€ 4 92mm Papst 24V bij , alleen wel effe goed uitkuisen .

Is best een mooi blokje , alleen had je beter een center inlet genomen

• Akropolis
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-01 15:28

Akropolis

Still stupid...

Wow, mooi gedaan :9~

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 12:04
Een brabantia reservoir :)

Ziet er goed uit BTW :)

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:09
ziet er zeer mooi uit >:)

Verwijderd

ff vraagje, wat voor een radiator is dat?

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:17

Wimo.

Shake and Bake!

Op dinsdag 12 maart 2002 18:56 schreef R3DsHrImP het volgende:
Ik heb dat radje ook.. maar ik vervang hem voor 1 van 30x20x5 >:)

• xshredx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-02 11:58

xshredx

mooi gedaan!

Verwijderd

ziet er echt ewl gelikt uit :9

Verwijderd

Ziet er goed uit 8-)

1 vraagje: Kit je die bus helemaal dicht? Kan je dan nog wel je water verversen?

( zijn er weer 2) :)

Verwijderd

Keigaaf gozer!! :9

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kewl...ik heb ook even overwogen om zo'n brabantiabus te nemen als res..maar dat ruitje leek me iets te lek. Ook netjes gepolijst dat blok.
Paar vraagjes: wat voor slangen zijn dat (hoeveel kosten ze/waar heb je ze gehaald :P) en wat voor rad is dat? Ziet er wel mean-ass uit >:)

I reject your reality, and substitute my own.

• Raafz0r
Op dinsdag 12 maart 2002 17:46 schreef Bierkameel het volgende:
Dat ziet er leuk uit, alleen ik zou zelf de ingang van het blok in het midden doen :)
Tja, ik heb dit blokje van Demoman overgekocht :)
Maar waarschijnlijk is het verschil niet eens zo heel groot tussen midden-instroom en rand.
Op dinsdag 12 maart 2002 18:56 schreef R3DsHrImP het volgende:
Das de verwarmingsradiator uit een redelijk nieuw model Opel Corsa, dus zo'n ronde al. Volgens mij is dat na 1998 ofzo. Kun je er redelijk eenvoudig uithalen, maar zoek wel de goede sloop. Ik heb uiteindelijk € 20 betaald voor die radiator, omdat ik de eerste de beste auto-demonteur heb bezocht. Is btw 19x21 cm (de buisjes meegerekend).
Op dinsdag 12 maart 2002 19:36 schreef GloriX het volgende:
Ziet er goed uit 8-)

1 vraagje: Kit je die bus helemaal dicht? Kan je dan nog wel je water verversen?

( zijn er weer 2) :)
Mja, denk dat ik em wel dicht ga kitten, dan maar niet water verversen, of anders pleur ik ergens een t-stuk tussen ofzo. Ik denk dat dat toch niet zo'n ramp is, als je lange tijd op hetzelfde water draait. De pomp hoor je eigenlijk wel elke 2 maand even schoon te maken. Effe kijken hoe ik dat doe.

Ik merk al dat mijn eerdere kitwerk (die bus was oorspronkelijk zo lek als een mandje) niet helemaal waterdicht is. D'r komt heel iets water uit :(
Naja, dan maar morgen de boel afkitten enzo.
Op dinsdag 12 maart 2002 19:58 schreef _sNaRs_ het volgende:
Kewl...ik heb ook even overwogen om zo'n brabantiabus te nemen als res..maar dat ruitje leek me iets te lek. Ook netjes gepolijst dat blok.
Paar vraagjes: wat voor slangen zijn dat (hoeveel kosten ze/waar heb je ze gehaald :P)
Ik zou inderdaad die bus niet aanraden, heeft me veel kit gekost :). Wel leuk om voor het eerst met butaan te solderen trouwens :)
Die slangen heten kristalslang (althans, zo noemt de Multimate ze), en zijn retegoedkoop, € 1,36 de meter voor 13/16 mm slang.

D'r komt trouwens een Papst 4212 NGL fan op te staan :) veel airflow en weinig geluid dus.

Verdere plannen:
- hele opstelling waterdicht maken >:)
- thermometer voor watertemperatuur
- lampje in me reservoir
- een manier verzinnen om een alarm af te laten gaan als het water niet meer stroomt
- mijn lcd nu eindelijk afmaken :)

[balen]
Ik kan m'n AS II niet terugvinden, had het gebruikt voor me ma's pc :( suckyness
[/balen]

Verwijderd

nice !!! :9~

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Je waterblok ziet er mooi uit.

Heb je hem zelfgemaakt? Ik neem aan van wel aangezien ik hem niet herken.

Heb je er ook een foto van de binnenkant van?

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Raafz0r
Nope, niet zelgemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.2coolcomputer.com/images/370CuEl.jpg

Dat ding lijkt er op.

Verwijderd

Gaaf Wouter! Jij ook waterkoeling!

Nog ff en ik heb ook waterkoeling!

Ga je nu nog meer modden aan je kast, als ik jou was zou ik hem eens gaan voorzien van een mooi laagje verf!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:25
very nice

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Pagina: 1