Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[idee] Banners in de HK

Pagina: 1
Acties:

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09 20:58
Tweakers.net heeft weinig inkomsten. Te weinig, zoals te volgen is in verschillende topics in TFF.

Als ik de lay-out van het forum zo zie, dan valt de banner eigenlijk totaal niet op. Persoonlijk zie ik hem niet eens meer! Wat dat betreft mogen we dus heel gelukkig zijn met de situatie qua reclame hier op GoT.

De Tweakers huiskamer vind ik een ontzettend loos, onzinnig en load/traffic verspillende functie hier op GoT. Ik heb er een paar keer in gepost, maar vond het niveau daar zo ontzettend laag, dat ik heel erg hard ben weggerend. Enkele maanden geleden gebruikte ik nog het knopje 'active topics', maar omdat de HK zo populair is geworden, staat heel active topics vol met onzinnige topics. Dit is in mijn ogen gewoon spam, wat eruit moet worden geschopt.

De HK is een extraatje. Het is een gunst als je erin mag, en helemaal om er een topic te openen. Het is iets wat de crew voor ons users ter beschikking stelt om gezellig te ouwehoeren. Gratis en voor niets.

Voorstel
Zet om de 2 reply's in de HK een banner. Erg irri voor de users, en prachtig voor de bannerviews. Als je dan zo nodig onzin wil posten in de HK, krijg je er ook onzin voor terug. Vind je al die banners irritant? Dan ga je toch lekker niet in de HK posten... Het immers een extraatje.

Hiermee bereik je 2 dingen: minder users die in de HK zitten, dus minder load/traffic en spam in de active topics en, zeker niet onbelangrijk: veel bannerviews (lees: iets meer inkomsten).

TweakBlog

Verwijderd

Ben beniewd hoeveel klachten dat dat op zal gaan leveren.

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 19:31
dat is imo en goed id. maar dat kan toch niet ivm topix?

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
en denk je dat je dan meer kliks genereerd ??

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dan kun je net zo goed de HK sluiten.

Want ik vraag me af, als je om de 2 replys een banner ziet, wie gaat er dan weg? De tweakers, of de HKonly member? :?
Het LIJKT me dat er meer tweakers weggaan.

En voor die bannervieuw.. Waarom moeten ze persé opvallen? Ik zie ze nu ook wel, alleen ik klik er alleen maar op als het interresant is, maar dat is het gewoon nooit, dus ik ga er ook niet op klikken als ze opvallen. Dan installeer ik juist een banner blokker. :P

Kortom: Een BELACHELIJK id.
Stel dat dat zou gebeuren op de rest van GoT, dan ben ik weg hoor.

🌞🍃

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:48

WouterG

Dit is geen ondertitel

Stom id, je kan er eentje extra onderaan zetten ofzo maar om de twee reacties is gewoon |:(

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:48

PromWarMachine

Forsaken Archer

(jarig!)
haha, ben benieuwd wat Mary Wana, Lunatic, Hazes, Dreeke enz hierover gaan zeggen :)

Dit lijkt mij dus ook een fout idee. Ik snap je redenatie echt wel hoor, maar beter al bezuinigen we ergens anders op, waarop? Uhh, geen idee, hang hier nog niet zo lang rond.

Dividend for Starters

• SWINX
Op dinsdag 12 maart 2002 17:34 schreef ParaDot het volgende:
dat is imo en goed id. maar dat kan toch niet ivm topix?
voor het nieuwe forum :)

Verwijderd

ik vin het een bagger idee. Waarom? Nou omdat tweakers de traffic niet hoeft te betalen. En door deze actie jaag je de waarschijnlijk trouwste bezoekers weg, en dat zal dan uitkomen op minder inkomsten.

• kamerplant
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 17:36 schreef SWINX het volgende:
en denk je dat je dan meer kliks genereerd ??
Het gaat helemaal niet om de kliks. Het gaat erom dat alleen mensen erop klikken die er echt in zijn geïnterreseerd.

🌞🍃

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ken je deze eigenlijk al: http://gathering.tweakers.net/~acm/active.php :)
Da's de active topics zonder HK.

• Ruudjah
Op dinsdag 12 maart 2002 17:36 schreef DataBeest het volgende:
Dan kun je net zo goed de HK sluiten.

Want ik vraag me af, als je om de 2 replys een banner ziet, wie gaat er dan weg? De tweakers, of de HKonly member? :?
Het LIJKT me dat er meer tweakers weggaan.

En voor die bannervieuw.. Waarom moeten ze persé opvallen? Ik zie ze nu ook wel, alleen ik klik er alleen maar op als het interresant is, maar dat is het gewoon nooit, dus ik ga er ook niet op klikken als ze opvallen. Dan installeer ik juist een banner blokker. :P

Kortom: Een BELACHELIJK id.
Stel dat dat zou gebeuren op de rest van GoT, dan ben ik weg hoor.
Het maakt niet uit wie er op dat moment weggaan. Hoe meer, hoe beter IMO.

Als anti-blokker zou je tekst-banners kunnen gebruiken. Dag banner-blokker :D

Ik weet trouwens wel zeker dat dit niet op de rest van het forum gaat gebeuren. Dan zouden er heel veel users weggaan.

TweakBlog

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 17:38 schreef Webgoodie het volgende:
Ken je deze eigenlijk al: http://gathering.tweakers.net/~acm/active.php :)
Da's de active topics zonder HK.
En zonder SG en NSTM lijkt het :)

• SWINX
Kan tweakers.net niet ergens gehost worden dan met "unlimited bandwith" ofzo :?

hmmm... dit was zeker een heel domme post :X

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:45

Basszje

Reisvaap!]

Ja dag, dan kan je als je zo gaat kijken net zo goed LA, W&L, SG, SU ook maar beter sluiten

Want wie heeft er feedback, klachen, wetenschap etc en Algemene zooi nodig op een technische forum.
Nope slecht idee.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 17:40 schreef SWINX het volgende:
Kan tweakers.net niet ergens gehost worden dan met "unlimited bandwith" ofzo :?

hmmm... dit was zeker een heel domme post :X
Ja dat was het. Bandbreedte wordt namelelijk al gesponsord :)

• Ruudjah
Op dinsdag 12 maart 2002 17:37 schreef ThaBadBoy het volgende:
[...] En door deze actie jaag je de waarschijnlijk trouwste bezoekers weg, en dat zal dan uitkomen op minder inkomsten.
Je zal inderdaad de trouwste bezoekers wegjagen. Dit is ook het idee. De bezoekers wegjagen die helemaal geen f*ck met tweakers te maken hebben, en die alleen hier op GoT komen omdat er een HK is...

De bezoekers die GoT gebruiken als Techforum raak je niet. Die zitten toch 95% van hun tijd in een tech-subforum.

TweakBlog

Verwijderd

lijkt mij geen goed idee, een banner meer in de HK is misschien wel een goed idee, maar om de 2 posts ?? Nee.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

om de 2 replies lijkt me wat te gortig :P

maar ergens eentje extra in het midden ofzo lijkt me niet eens echt gek :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Ruudjah
-Het gaat me niet echt om de traffic. Meer om de inkomsten en de onzin...

Misschien is om de 2 posts ook wel wat extreem gesteld. Maar om de 5 lijkt mij heel erg reeel.

TweakBlog

• kamerplant
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 17:43 schreef Ruudjah het volgende:

[..]

Je zal inderdaad de trouwste bezoekers wegjagen. Dit is ook het idee. De bezoekers wegjagen die helemaal geen f*ck met tweakers te maken hebben, en die alleen hier op GoT komen omdat er een HK is...

De bezoekers die GoT gebruiken als Techforum raak je niet. Die zitten toch 95% van hun tijd in een tech-subforum.
Aha, dus dan heb je een totale lege HK.. en dan? Heb je dan je doel berijkt? :?
Dan is er helemaal niemand meer die banners ziet. Trouwens, wat maakt het uit dat het niveau in de HK laag is? Zolang het maar binnen de HK blijft.

Dat users speciaal op GoT reggen voor de HK is onzin, omdat je dan nog niet eens weet wat de HK is. En je moet eerst nog bijna een half jaar geregt staan en dat hebben de meeste er echt niet voor over dan. :D

🌞🍃

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 12 maart 2002 17:46 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Dat users speciaal op GoT reggen voor de HK is onzin, omdat je dan nog niet eens weet wat de HK is. En je moet eerst nog bijna een half jaar geregt staan en dat hebben de meeste er echt niet voor over dan. :D
dat denk jij ;) vergeet niet hoeveel mensen hier op aanraden van klasgenootje hier reggen omdat ze horen dat de HK zo koel is ;) (dit is maar een voorbeeld, wil alleen maar laten zien dat je dit misschien onderschat ;))

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Ruudjah
Mwoah, ik geloof zeker dat er mensen zijn die apart voor de HK zich reggen op GoT. Het gaat dan zo van: 14-jarig jochie regt zich op GoT. Na een keertje gewezen te zijn op de FAQ, ziet hij dat er een HK is. Na een boel onzinposts op de techfora komt hij in de HK. Hij vind dit geweldig!!! nodigt vriendje uit om ook op GoT te reggen. En hij heeft ook weer vriendjes.... De cirkel van onzin is rond.

TweakBlog

• kamerplant
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 17:48 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

dat denk jij ;) vergeet niet hoeveel mensen hier op aanraden van klasgenootje hier reggen omdat ze horen dat de HK zo koel is ;) (dit is maar een voorbeeld, wil alleen maar laten zien dat je dit misschien onderschat ;))
Maar zouden die nu nog echt het ervoor over hebben, om er 4 maanden voor te wachten? En in die tijd ook nog techposts maken? :?

4 MAANDEN? Dat is veel hoor.
Ik heb het ook wel eens aan iemand laten zien, maar die had er al geen 2 maanden + 150 techposts voor over. En die 4 maanden... nee. :(

* kamerplant heeft gewoon een hekel aan opdringerige banners. :(

🌞🍃

• kamerplant
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 17:50 schreef Ruudjah het volgende:
Mwoah, ik geloof zeker dat er mensen zijn die apart voor de HK zich reggen op GoT. Het gaat dan zo van: 14-jarig jochie regt zich op GoT. Na een keertje gewezen te zijn op de FAQ, ziet hij dat er een HK is. Na een boel onzinposts op de techfora komt hij in de HK. Hij vind dit geweldig!!! nodigt vriendje uit om ook op GoT te reggen. En hij heeft ook weer vriendjes.... De cirkel van onzin is rond.
Maar de vraag is, of ze weggejaagd worden door wat extra banners er neer te zetten..

bah, 2 posts achter elkaar nu. :(

🌞🍃

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ja, nu 4 maanden... maar dat is pas sinds gisteren. Ik had het ff over de situatie daarvoor

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Gewoon een gigantische skycraper aan de zijkanten van de HK :)

edit: en natuurlijk wel scrollend :P

They made me do it.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 12 maart 2002 17:53 schreef DataBeest het volgende:
Maar zouden die nu nog echt het ervoor over hebben, om er 4 maanden voor te wachten?
En dat is dus niet helemaal de goede instelling ;)

Na 4 maanden vrolijk hier rondgehangen te hebben is het (hopelijk) een leuk extraatje.
Het moet niet zo zijn dat je er 4 maanden op gaat wachten, dat zijn toch de "HK-spammers" die we niet altijd even graag hier zien.

• WaarAnders
  • Laatst online: 20-07 21:31
tom_s we hebben 2 kanten :)

• El Jefe
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 17:59 schreef WaarAnders het volgende:
tom_s we hebben 2 kanten :)
3. Je vergeet de achterkant. ;)

• JvS
  • Laatst online: 13:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

Volgens mij vergeet iedereen dat bannerviews helemaal geen probleem zijn. Die zijn er namelijk zat. Ze kunnen ook niet allemaal gevuld worden dus.

Waar ik wel voor ben is standaard de HK uit je Active topics halen...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:16

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 12 maart 2002 17:50 schreef Ruudjah het volgende:
Wat een gegeneralisering weer :r

* Destruction was 13 toen hij zich hier regde.. so what :?

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 12 maart 2002 18:15 schreef Destruction het volgende:

[..]

Wat een gegeneralisering weer :r

* Destruction was 13 toen hij zich hier regde.. so what :?
toen was jij toch ook een irritant jochie :? :P >:) (no offense, ik heb een hekel aan generaliseren, maar op GoT heb ik TE vaak een verband gezien met gedrag en leeftijd).

JvS: daar ben ik eigenlijk niet zo blij mee :+ (misschien een optie voor je prefs, maar ik heb AT nogal nodig :+ ;)

• El Jefe
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 18:14 schreef JvS het volgende:
Waar ik wel voor ben is standaard de HK uit je Active topics halen...
Nou, dat zou toch geen (topix) probleem moeten zijn?
Gewoon het active topics knopje verwijzen naar de AT zonder private fora, en degene die we nu hebben weghalen. :)

[edit] Of het omdraaien: standaard een AT zonder private fora, en op een andere URL de AT met huiskamer e.d. :)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 12 maart 2002 18:16 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

toen was jij toch ook een irritant jochie :? :P >:) (no offense, ik heb een hekel aan generaliseren, maar op GoT heb ik TE vaak een verband gezien met gedrag en leeftijd).
Toen was er nog niet bekend dat ik ADHD had en had ik dus ook nog geen medicijnen daarvoor. Nu dus wel.

Had dus geen flikker met mn leeftijd te maken, maar ach dat kan ik jullie toch niet wijsmaken..

Sorry, ik raak altijd geirriteerd bij geval van generalisering.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• El Jefe
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 18:28 schreef Destruction het volgende:

[..]

Toen was er nog niet bekend dat ik ADHD had en had ik dus ook nog geen medicijnen daarvoor. Nu dus wel.

Had dus geen flikker met mn leeftijd te maken, maar ach dat kan ik jullie toch niet wijsmaken..

Sorry, ik raak altijd geirriteerd bij geval van generalisering.
[ot] Leuke nieuwe ondertitel :D ;)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 12 maart 2002 18:29 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

[ot] Leuke nieuwe ondertitel :D ;)
Dank. :)

-------

Maar meen het wel.

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 18:16 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

Nou, dat zou toch geen (topix) probleem moeten zijn?
Gewoon het active topics knopje verwijzen naar de AT zonder private fora, en degene die we nu hebben weghalen. :)

[edit] Of het omdraaien: standaard een AT zonder private fora, en op een andere URL de AT met huiskamer e.d. :)
Lijkt me een erg goed idee. Het liefst dat je zelf de non-tech fora wel/niet kan aanvinken, zodat je alleen de subfora die jij interessant vindt ziet. Is dat mogelijk binnen de, beperkte, mogelijkheden van Topix?

• kamerplant
  • Niet online
Eerst waren er trouwens helemaal geen banners op GoT, daarna wel. En merken jullie toen ook dat het niveau op GoT omhoog ging? Nee, dat werd lager.

Ik zie nu trouwens net dat op T.net ook zo'n rare reclame staat. bah, dit wordt de ondergang van GoT.. dat het zo'n commercieëel bedrijf wordt.
Ik heb het id dat ik wel weet waar het naartoe gaat: Overal veel banners zetten, en dan een betaald abbo aanbieden, zodat je geen banners hebt.
Als dat zo doorgaat, vraag ik me af of ik over een tijdje nog op GoT ben... ;(

En trouwens, als er zo'n (duur) abbo komt, doe dan gelijk een namechange: Gathering of Miljonairs.

Dit doet me trouwens ook wat aan DDS denken.. :{

🌞🍃

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 12 maart 2002 18:39 schreef DataBeest het volgende:
Eerst waren er trouwens helemaal geen banners op GoT, daarna wel. En merken jullie toen ook dat het niveau op GoT omhoog ging? Nee, dat werd lager.

Ik zie nu trouwens net dat op T.net ook zo'n rare reclame staat. bah, dit wordt de ondergang van GoT.. dat het zo'n commercieëel bedrijf wordt.
Ik heb het id dat ik wel weet waar het naartoe gaat: Overal veel banners zetten, en dan een betaald abbo aanbieden, zodat je geen banners hebt.
Als dat zo doorgaat, vraag ik me af of ik over een tijdje nog op GoT ben... ;(

En trouwens, als er zo'n (duur) abbo komt, doe dan gelijk een namechange: Gathering of Miljonairs.

Dit doet me trouwens ook wat aan DDS denken.. :{
Misschien dat jij het niet helemaal doorhebt... maar zonder banners is er dus geen GoT. Denk je dat Sinterklaas of de Kerstman dit allemaal sponsort? nee dacht het niet...

Die paar banners die het mogelijk maken dat je nu gezellig kan Gotten, als je dat al teveel vindt..

• kamerplant
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 18:42 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Misschien dat jij het niet helemaal doorhebt... maar zonder banners is er dus geen GoT. Denk je dat Sinterklaas of de Kerstman dit allemaal sponsort? nee dacht het niet...

Die paar banners die het mogelijk maken dat je nu gezellig kan Gotten, als je dat al teveel vindt..
Dat niet, maar het wordt telkens meer, en dat is toch wel erg vreemd.
Dat het betaald moet worden van iets snap ik heus wel, maar ik heb het id dat het meer als een smoes gebruikt wordt. Want hoe deden jullie dat nou een jaar geleden? Of was Sinterklas toen nog wel een sponsor? :?

🌞🍃

• El Jefe
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 18:43 schreef DataBeest het volgende:
Want hoe deden jullie dat nou een jaar geleden? Of was Sinterklas toen nog wel een sponsor? :?
Een jaar geleden :?

Ik weet niet hoelang jij al op GoT zit, maar sinds ik hier ben staan er altijd al banners op GoT. Eerst aan de onderkant, hij staat pas sinds een tijdje op de (beter zichtbare) bovenkant van de pagina. :)

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 18:42 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Nee inderdaad >:)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 12 maart 2002 18:43 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Dat niet, maar het wordt telkens meer, en dat is toch wel erg vreemd.
Dat het betaald moet worden van iets snap ik heus wel, maar ik heb het id dat het meer als een smoes gebruikt wordt. Want hoe deden jullie dat nou een jaar geleden? Of was Sinterklas toen nog wel een sponsor? :?
Nee, ik :+

• kamerplant
  • Niet online
Nou ja, serieus replyen zit er dus niet meer in. :(
Dan denk ik dat ik wel genoeg weet (niet positief bedoeld). ;(

Erg jammer en zonde, dat GoT + T.net doodgemaakt wordt door al dat commercieële gedoe en die banners.
Op T.net kom ik trouwens zowiezo niet meer, ik zie tenminste meer banner dan nieuws. :r

Mijn mening hierover is nu duidelijk neem ik aan, dus ik zal nu maar ophouden met in dit topic posten (of het moet een hele zinnige reply zijn. ;))

🌞🍃

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:50
Een tijdje geleden was de bannermarkt een stuk beter als nu. Dat was tijdens de internet-hype. Adverteerders stonden toen als ware in de rij (ok, ik overdrijf misschien een beetje).

Nu de markt helemaal is ingezakt, is het veel moeilijker om inkomsten te halen uit banners. Voor veel adverteerders zijn 486x60 banner niet meer interessant, omdat niemand er meer op let. Daarom komen er steeds meer "alternatieve" banners en reclameuitingen, want de kosten zijn niet omlaag gegaan, integendeel zelfs.

Een site (en zeker zo'n grote als T.net) kost handen vol geld (ja, servers en hosting wordt gesponserd, maar dan nog: onderhoud, werknemers), en dat moet ergens vandaan komen. In een krant staat ook reclame, daar hoor je niemand over.

Probleem is dat veel mensen een internet gewend zijn waar alles gratis was, met af en toe een bannertje. Nu dat principe niet meer werkt, moet er iets anders bedacht worden: meer reclame of abo's.

Het schijnt dat T.net bezig is met een betaalde dienst, maar dat vinden bezoekers waarschijnlijk nog erger als banners. Het gevolg? Nog meer banners, want Femme, Floris, Daniel en de andere willen s'morgens ook graag een ontbijt, net zoals iedereen.

Conclusie: T.net maakt zichzelf niet kapot aan de banners. Integendeel, doen ze het niet, dan gaan ze pas kapot.

Dit is een reactie op Databeest, en eigenlijk compleet off-topic, maar het moest er even uit. Mijn excuses.

• Engineer
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:17 ]

• Engineer
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:17 ]

• Ruudjah
Op dinsdag 12 maart 2002 19:44 schreef hdd het volgende:
Komt meer over als een soort van discriminatie.

"ik :r op de HK dus pleur daar maar je afval neer".

Zelfde als "Ik :r op turken dus mieter die maar op straat". :Z
Dat ik :r op de HK is mijn persoonlijke mening. Waar het me vooral om gaat, is dat wij de HK krijgen, en we niets voor teruggeven. Bij de techfora is dit vooral knowledge, en de HK... Tsjah, niets, op een bannertje na. Die banner heb je ook al bij de techfora.

Wij krijgen een extraatje, en geven een extraatje terug.

TweakBlog

• JvS
  • Laatst online: 13:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 12 maart 2002 19:07 schreef DataBeest het volgende:
Nou ja, serieus replyen zit er dus niet meer in. :(
Dan denk ik dat ik wel genoeg weet (niet positief bedoeld). ;(
ten eerste is het onzin dat door een banner bovenaan het niveau omlaag gaat, ten tweede stond die banner er wel altijd maar onderop en leverde ie echt geen ruk op en daar is al lang over gediscusseerd. Die banner maakt het niveau echt niet lager hoor...
Erg jammer en zonde, dat GoT + T.net doodgemaakt wordt door al dat commercieële gedoe en die banners.
Op T.net kom ik trouwens zowiezo niet meer, ik zie tenminste meer banner dan nieuws. :r
Zow, dat is ook maar liefst een keer, met een ranzige kpn banner die tussen het nieuws doorkomt... En dat is dus nodig om jouw forumpje online te houden...
Mijn mening hierover is nu duidelijk neem ik aan, dus ik zal nu maar ophouden met in dit topic posten (of het moet een hele zinnige reply zijn. ;))
Ik vrees dat dat er niet gaat komen omdat jij je standpunt over banners klaarhebt en van mening bent dat het niveau omlaag gaat door de banners.

Prima als je dat vindt hoor, maar dat is dus echt een redenatie van niets. Jij vindt banners kut, het niveau is momenteel een issue, dus ga je dat even combineren en tadaaa een nieuwe flitsende theorie: "Het niveau is omlaag omdat er een banner bovenaan staat"...

Sorry, maar hier kan ik eigenlijk ook amper serieus op reageren... (doe ik dan toch, mazzelaar).

Maar geklaag over banners is er al genoeg en dit topic levert niet echt veel zinnigs op daarover.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 21:44

Hoicks

Techno!

Afbeeldingslocatie: http://www.hoicks.com/got/banner.gif

Zoiets? ;)

En stel je nu voor dat er om de twee posts zo'n banner zou staan? ;)

Zoals de banners nu zijn vind ik ze okay..

een banner rechts/links naast GoT vind ik ook niet erg voor mensen die een hogere resolutie draaien, als er maar geen geluid bij zit.

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Verwijderd

Reclame op got = Xiphi's Exit uit got.
D'r is al zo'n ding hier boven.. das meer dan genoeg.

De echte tweaker klikt niet op reclame. Die zoekt zelf op wat hij nodig heeft, wanneer hij het nodig heeft.

(of vraagt het op got >:) "

• aatos
  • Laatst online: 25-08-2024
Op woensdag 13 maart 2002 01:33 schreef Xiphy het volgende:
Reclame op got = Xiphi's Exit uit got.
D'r is al zo'n ding hier boven.. das meer dan genoeg.

De echte tweaker klikt niet op reclame. Die zoekt zelf op wat hij nodig heeft, wanneer hij het nodig heeft.

(of vraagt het op got >:) "
je hebt wel enigzins een punt. de tweakers die we hier graag willen hebben zijn minder geneigd om op banners te drukken dan noobs.. en de noobs halen het niveau juist omlaag.

is het afzakken van de kwaliteit de prijs die we betalen om het forum online te houden? betalen de mensen die we hier eigenlijk niet willen ons forum?

maar ik moet bekennen dat ik toch ook wel af en toe op een banner druk als er wat interessants voorbij komt. 1 keer per 2 maanden ofzo? hoevaak moet de gemiddelde bezoeker op een banner klikken om zijn bijdrage te leveren?

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik vind het allemaal best.. er mogen van mij links & rechts op GoT banners staan. Als ze maar niet storend zijn (geluid, flash, popup)

Popup word hier trouwens zoiezo al geblocked, dus ten tijde van de irri kpn banner op de FP kon ik rustig het nieuws lezen :).

Verder ga ik geen banners blocken.. mits er geen storende tussen zitten (zoals ik heb aangegeven hierboven).

Pagina: 1