IBM ThinkPad T20

Pagina: 1
Acties:

• EternalDragon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-03-2013
Ik krijg een fan error met deze laptop. Ik heb geprobeerd om de laptop zelf te openen om de fan te vervangen, maar ik krijg hem niet open. Ik heb alle schroeven er al uit, maar nog gaat hij niet open :? Heeft iemand ook deze laptop of weet iemand waar ik dit kan laten repareren?? Ik heb een paar computerwinkels geprobeerd, maar ze nemen het niet aan!

Spec: {XP 1800+ Thoroughbred A} {512 DDR} {Leadtek K7 NCR18D pro} {Radeon 7500} {WD 80GB JB (8MB cache)} {Alpha 8045 + Papst}

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:17
bij compaq staat op de website precies hoe je 'm moet open maken, misschien dat ibm staat ook heeft ?

Verwijderd

IBM heeft dat zeker, zoek ze...

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Idd. als het goed is staat gewoon op de site van IBM of nog evt. in de handleiding hoe je hem kan openmaken op de "officiele" manier ;) (dus niet met een hamer ;)). Als je d'r echt niet uit komt kan je hem gewoon brengen naar een officiele IBM laptop store, want je hebt gewoon een IBM laptop gekocht en deze zal IBM waarschijnlijk wel tegen betaling repareren voor je.

Oh, en trouwens, het nis niet fan error; maar een kapotte fan, dat klinkt wat minde vaag ;)

• EternalDragon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-03-2013
Kan niets vinden op de site van IBM, enneh de fan is nog niet helemaal kapot, hij draait immers nog, krijg alleen wel een foutmelding! Ik heb de laptop overgekocht van iemand, de boekjes zaten er helaas niet meer bij!

Spec: {XP 1800+ Thoroughbred A} {512 DDR} {Leadtek K7 NCR18D pro} {Radeon 7500} {WD 80GB JB (8MB cache)} {Alpha 8045 + Papst}