Waar heb jij hem kunnen vinden! :P:P:P
Ik heb hem nog niet zien liggen, maar zit met smart te wachten. :9:9:9
Ik heb hem nog niet zien liggen, maar zit met smart te wachten. :9:9:9
PSN-id: Chrasher
Euh hij is toch nog lang niet uit?
Ff over dat verhaal.. is het beter dan van de originele homeworld?
Ff over dat verhaal.. is het beter dan van de originele homeworld?
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Weet het verhaal van de originele niet maar ik weet wel dat ik verslaafd ben een het vervolg
Het verhaal van de originele...
komptie:
De Kushan zijn in een ver verleden verbannen van hun planeet (hun homeworld dus) Na vele eeuwen zijn ze gesetteld op een nieuwe planeet, ergens aan de andere kant van de melkweg. Weer een aantal eeuwen later ontdekken ze een enorm ruimteschip dat neergestort is in de woestijn, je raad het al.. dat was een van de kolonisatieschepen.
In het midden van het schip vinden ze een steen, met een kaart van de melkweg erop. Eén planeet is aangegeven met een woord: Hiigara (homeworld dus)
De hele planeet is in rep en roer, en er wordt besloten om alle conflicten te beëindigen en gezamelijk een enorm ruimteschip te bouwen dat 500000 kolonisten mee moet nemen, zichzelf kan verdedigen, onderzoek verrichten etc. Na 55 jaar bouwen was het gevaarte eindelijk klaar, en kon er getest worden..
En zo begint missie 1.. met het testen van de jump drive, en uiteraard gaat het niet goed
ennu.. als ie uit is.. plz contact me ff op icq ofzo
komptie:
De Kushan zijn in een ver verleden verbannen van hun planeet (hun homeworld dus) Na vele eeuwen zijn ze gesetteld op een nieuwe planeet, ergens aan de andere kant van de melkweg. Weer een aantal eeuwen later ontdekken ze een enorm ruimteschip dat neergestort is in de woestijn, je raad het al.. dat was een van de kolonisatieschepen.
In het midden van het schip vinden ze een steen, met een kaart van de melkweg erop. Eén planeet is aangegeven met een woord: Hiigara (homeworld dus)
De hele planeet is in rep en roer, en er wordt besloten om alle conflicten te beëindigen en gezamelijk een enorm ruimteschip te bouwen dat 500000 kolonisten mee moet nemen, zichzelf kan verdedigen, onderzoek verrichten etc. Na 55 jaar bouwen was het gevaarte eindelijk klaar, en kon er getest worden..
En zo begint missie 1.. met het testen van de jump drive, en uiteraard gaat het niet goed
ennu.. als ie uit is.. plz contact me ff op icq ofzo
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Verwijderd
Die wil ik ook wel. Kan iemand misschien mij een mailtje sturen waar ze hem hebben "gekocht":).
Verwijderd
Ik wil hem ook wel hebben ja, na 4 keer homeworld uitgespeeld te hebben wordt je de (overigens schitterende) verhaallijn en muziek wel zat.
Pagina: 1