Toon posts:

wie heeft er ervaring met het maken van...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
een kabeltje van je computer naar je Ti83(rekenmachine)

ik heb het gepoogd maar ik krijg het niet aan de praat.

wie kan mij helpen

Jons

Verwijderd

Ik ben er nu dus ook mee bezig, maar moet nog 2 kleine onderdeeltjes hebben, als het gelukt is zal ik wel zeggen hoe ik het gedaan heb

Verwijderd

Topicstarter
welke onderdelen? waar heb jij je bouw tekening vandaan? ik zal proberen foto's te maken binnenkort.

jons

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
Parralel ?

kost 25,- bij mij :)

je krijgt alleen die ingang nooit mooi waar het orginele kabeltje in moet van je ti83 ( die link kabel )

Verwijderd

Topicstarter
parralel?? dat is toch van ti83 naar ti83? of zit ik er naarst. maar ik bedoel van computer naar ti83. heb je die ook?

jons

• Dezjay
Die ik maak is een paralelle stekker die je op de parralele ( DUH ) poort van je pc stopt. Bij je TI heb je zon kabeltje van ti83 -> ti83 die stop je achter in die stekker en de andere helft in je ti83 dos proggie der bij en klaar

Verwijderd

Topicstarter
kan je vertellen hoe je hem maakt. ik heb er ook een gebouwd maar krijg hem niet aan de praat. wil niks verzenden. misschien heb ik het fout gedaan. maar weet niet wat.

jons

• Dezjay
staat duidelijk in dat schema... zit der schijbar iets nie goed.. ken ik vanaf hier ook nie zien

Diodes verkeerd om ?

Verwijderd

Topicstarter
nee de diodes zitten goed. volgens mij zit ie helemaal goed in me kaar. maar het werkt nog niet. ik maak morgen foto's en zal ze dan wel posten

jons

Verwijderd

Moeilijkdoen. in windows zit toch al een rekenmachine.
:)

------------------
<marquee behavior = "alternate" direction="right">Where did i leave my brain?</marquee>

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-07 10:26
Ik zit met hetzelfde probleem, ik heb ook zo'n paralle kabel ineengeflanst, maar ik krijg er niks mee doorgezonden, voor zover ik het kan beoordelen zit zlles goed, maar ik vind geen enkel programma dat erin slaagt om een connectie te verwezelijken tussen mijn TI-83 en m'n compje.

Lastig

Verwijderd

Topicstarter
dit zijn als het goed is 2 programmatjes die dat zouden doen. maar ik krijg steeds een error.

http://home.wanadoo.nl/ti83world/ned/software/kabel/ti83nld.exe

http://home.wanadoo.nl/ti83world/ned/software/kabel/chaos.zip

jons
Pagina: 1