Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
neeOp dinsdag 12 maart 2002 19:03 schreef BrEeZeR het volgende:
ah betaald die ook uit
Verwijderd
welOp dinsdag 12 maart 2002 19:11 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
nee
Hoeveel bezoekers denk je per maand te gaan trekken? Als dat getal onder de 250 ligt zou ik het niet doen. Layout verneukerij en levert niets op
Inderdaad. En als je een écht professionele site hebt dan ga je in zee met Webads of iets dergelijks (die ook per view betalen, hetgeen veel beter is), maar dat zal wel niet aan de orde zijn
.
per maadn wel meer dan 250 hoor!Op dinsdag 12 maart 2002 19:17 schreef tjetta het volgende:
[..]
wel
Hoeveel bezoekers denk je per maand te gaan trekken? Als dat getal onder de 250 ligt zou ik het niet doen. Layout verneukerij en levert niets op
tenminste dat hoop ik.. ik had met me oude site meestal 70/80 per dag
wat verdien je maximaal per klik eigenlijk?
neuh niet professioneel maar wel geintereseerd hoor..Inderdaad. En als je een écht professionele site hebt dan ga je in zee met Webads of iets dergelijks (die ook per view betalen, hetgeen veel beter is), maar dat zal wel niet aan de orde zijn .
Hebben ze zoiets ook die ook Engelstalige sites wil sponsoren? Want in de voorwaarden staat dit:
3.8 De affiliate site dient, wanneer er links worden geplaatst waarbij de affiliate per klik een commissie ontvangt, Nederlandstalig te zijn.
En dat is dus niet.
3.8 De affiliate site dient, wanneer er links worden geplaatst waarbij de affiliate per klik een commissie ontvangt, Nederlandstalig te zijn.
En dat is dus niet.
weet ik wel, maar hierboven vraagt i 'oh die raad je aan, betaald i ook??Op dinsdag 12 maart 2002 19:17 schreef tjetta het volgende:
[..]
wel
www.promopeppers.nl betaald ook
www.kliks.nl ook (2x al uitbetaald gekregen)
maar om te zeggen dat het nou vette bedragen waren? neeh..
maar om te zeggen dat het nou vette bedragen waren? neeh..
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Verwijderd
hoeveel precies als ik vragen mag ? En met hoeveel bezoekers wel banners ?Op dinsdag 12 maart 2002 20:57 schreef AMDFreak het volgende:
Verwijderd
HMm, kliks.nl is zwaar kut, ze betalen per kwartaal, dus als jij dan hosting hebt wat elke maand betaald moet worden is ut niet echt fijn als je het van je eigen centjes moet gaan betalen (moet toch een hobby blijven)...
Promopeppers.nl is dood... ze betalen dan wel, maar zelf zitten ze bij fxs.nl etc. daar krijgen ze 6.75 cent voor (gulden) en jij krijgt 20 cent, met die gamebanners was ut overigens wel geld binnen slepen bij de vleed.
Overigens kun je het best een kleine sponsor zoeken, met een mooi brief, dat je ze wel voor een prikkie wilt laten staan en je veel van plan bent... en je ze 3 maanden voor 30 eur. laat staan, met de kans dat de site met zeer grote sprongen grooit (investering)... Overigens wel vooruit laten betalen, nooit achteraf want je kunt ze z'n beetje nix maken.
Anders raad ik tradedoubler.com aan.... je krijgt bij 2 of 3 progs 10 eur. cent.. en bij 1 7 cent (ik 10 omdat ik ze ontigelijk veel bezoekers heb gebracht
)
Een keer hadden ze ook een sponsor voor 20 eur. cent dat was echt HEEEERLIJK
, ik verdien momenteel 70 a 80 euro per maand... dus loopt wel lekker, alleen met uitbetalen zijn ze wat langzaam, maar ja.... ze doen ut
... overigens blijft er niet veel over van die 70 a 80 eur. want ik zit met hosting van 100 eur. per maand, maar host mensen door voor prikkie.... (hint)
Promopeppers.nl is dood... ze betalen dan wel, maar zelf zitten ze bij fxs.nl etc. daar krijgen ze 6.75 cent voor (gulden) en jij krijgt 20 cent, met die gamebanners was ut overigens wel geld binnen slepen bij de vleed.
Overigens kun je het best een kleine sponsor zoeken, met een mooi brief, dat je ze wel voor een prikkie wilt laten staan en je veel van plan bent... en je ze 3 maanden voor 30 eur. laat staan, met de kans dat de site met zeer grote sprongen grooit (investering)... Overigens wel vooruit laten betalen, nooit achteraf want je kunt ze z'n beetje nix maken.
Anders raad ik tradedoubler.com aan.... je krijgt bij 2 of 3 progs 10 eur. cent.. en bij 1 7 cent (ik 10 omdat ik ze ontigelijk veel bezoekers heb gebracht
Een keer hadden ze ook een sponsor voor 20 eur. cent dat was echt HEEEERLIJK
vet.. ik zal ff tradedoubler proberen
..
btw kan ik ook meerdere banners op me site hebben of is dat niet toegestaan
btw kan ik ook meerdere banners op me site hebben of is dat niet toegestaan
Pagina: 1