Comex CD Duplicator

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-04 11:24
Heeft iemand ooit wel eens geprobeerd bij die dingen de cd-brander te vervangen en zo ja werkt dat.

Ik heb net wel de cd-rom speler vervangen en dat gaat goed maar kan dat ook met de brander ???

http://www.comex-sales.com

En kan ik er dan een Burn-Proof in douwen ?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23311

Da's toch gewoon scsi?

Moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RolandWitvoet
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Bij Comex kunnen ze je precies vertellen welke drives ondersteunt worden en welke niet. Lang niet alle drives werken.

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40712

Het lijkt me dat je deze vraag het beste bij comex voorlegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
Is opzich ook een idee maar ik denk niet dat ze er blij mee zijn als ik hub branders ga "vernaggelen met betere schrijvers"

O ja die van mij is gewoon IDE hoor geen SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40712

Op donderdag 14 maart 2002 20:58 schreef raymonvdm het volgende:
Is opzich ook een idee maar ik denk niet dat ze er blij mee zijn als ik hub branders ga "vernaggelen met betere schrijvers"

Aftersales noem je zoiets. Gewoon bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48016

Op donderdag 14 maart 2002 20:58 schreef raymonvdm het volgende:

Je mag met je Quickburn doen wat je wilt, ook andere branders inbouwen ;) En wij helpen graag met advies. Wat voor branders zijn standaard ingebouwd? Waarschijnlijk heb je een update nodig (kunnen wij gratis opsturen).

En inderdaad - after sales service is het juiste woord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Op zondag 24 maart 2002 23:09 schreef comex het volgende:

[..]

Je mag met je Quickburn doen wat je wilt, ook andere branders inbouwen ;) En wij helpen graag met advies. Wat voor branders zijn standaard ingebouwd? Waarschijnlijk heb je een update nodig (kunnen wij gratis opsturen).

Kijk dat zijn de pro's! :) :P

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RolandWitvoet
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
...Waarschijnlijk heb je een update nodig (kunnen wij gratis opsturen).
Da's een mooie verbetering :), ik weet nog dat er een paar jaar geleden voor bepaalde drives geen updates beschikbaar waren. En omdat ik dus mijn eigen drives (Plextor) niet kon gebruiken heb ik er toen toch maar geen gekocht. Maar ja, vroeger was alles ander he? Toen was een brander nog een behoorlijk investering.
"in het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst" ;)

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm

[..]

hmmmm ik heb er nu een Compaq CD-rom speler in gedaan en dat werkt (soms) en nu wil ik er ook een Plextor 24 speed burnproof in doen. Maar welke Update moet ik dan hebben ??
Pagina: 1