Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Topic gesloten -> staat in verkeerde forum?!

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat is dit nou voor actie??

Ik post een topic in W&G omdat ik niet gezien had dat er een apart internet forum is (sorry). Maar ik dacht dat er in W&G wel figuren rondlopen die raad wisten met het onderwerp (domeinnaam).

Nu sluit Cheatah hem zonder pardon omdat ie in het verkeerde forum staat? :? Kan hij dan niet even verplaatst worden?????

Anders post ik hem wel opnieuw...

Dit is het topic:
[topic=437178/1]

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
ik quote uit de faq:
Goed, zoals gezegd, zet je thread in het juiste forum! De moderators en admins kunnen threads weliswaar verhuizen als het per ongeluk een keer misgaat, maar we zijn niet je moeder die de rotzooi achter je opruimt. Gewoon goed opletten waar je het neerzet.
dit lijkt me duidelijk :)

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
Het antwoord is waarschijnlijk:

Modjes zijn er niet om jou rommel op te ruimen.
Je moet zelf zorgen dat je je topic goed plaatst, zo niet, pech gehad.

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#05
Goed, zoals gezegd, zet je thread in het juiste forum! De moderators en admins kunnen threads weliswaar verhuizen als het per ongeluk een keer misgaat, maar we zijn niet je moeder die de rotzooi achter je opruimt. Gewoon goed opletten waar je het neerzet. Soms kan het zijn dat je je topic niet meer kan zien. Dat kan gebeuren als het gemoved is naar een van de General Chat fora, waar je nog geen leesrechten hebt (zie verderop). Simpel gezegd heb je dan pech gehad. Het is niet mogelijk om de topicstarter alleen toegang tot zijn/haar topic te geven. Probeer in het juiste forum te posten, het constant moeten verhuizen van topics kost veel tijd.
Topics die ECHT verkeerd geplaatst zijn worden sowieso dicht gedaan.

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik post hem wel opnieuw dan...

Jeetje... het kan toch gebeuren dat ik een keer een topic in het verkeerde forum plaats (1e keer naar mijn weten)?!? Lijkt wel een kindercreche hier!

Gelukkig is men hier wel zo behulpzaam om in 1 minuut 3x de FAQ te quoten...

• SWINX
Op dinsdag 12 maart 2002 17:17 schreef Sjaak2000 het volgende:

Niet slecht he ;)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tja het staat toch echt in de FAQ en je word geacht deze even door te lezen voor je begint met posten.

Overigens is het vrij duidelijk aangegeven in welk forum een topic over domeinnamen moet komen:
Internet & Telefonie
Het forum voor al je vragen over ADSL, GSM's, e-mail, domeinregistraties, webspace en meer.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:52

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Of je bent zelf behulpzaam richting de modjes, en zorgt dat je de FAQ kent ;)

Tijd voor een nieuwe sig..

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:47
Op dinsdag 12 maart 2002 17:12 schreef Sjaak2000 het volgende:
Wat is dit nou voor actie??

Ik post een topic in W&G omdat ik niet gezien had dat er een apart internet forum is (sorry). Maar ik dacht dat er in W&G wel figuren rondlopen die raad wisten met het onderwerp (domeinnaam).

Nu sluit Cheatah hem zonder pardon omdat ie in het verkeerde forum staat? :? Kan hij dan niet even verplaatst worden?????

Anders post ik hem wel opnieuw...

Dit is het topic:
[topic=437178/1]
je loopt hier al meer als 2 jaar en je weet niet dat er een appart fora daarvoor is :?

https://wren.co/join/Devian

• SWINX
Op dinsdag 12 maart 2002 17:47 schreef Devian het volgende:

[..]

je loopt hier al meer als 2 jaar en je weet niet dat er een appart fora daarvoor is :?
Hij heeft volgens mij de laatste twee maanden (of langer?) niks meer gepost....
Maar dat is natuurlijk geen excuus

• SWINX
dubbelpost

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de afgelopen maanden misschien 3 posts gedaan in de huiskamer denk ik... Vandaar dat ik minder op de hoogte ben.

Maar ben ik nu een misdadiger? Wat een gezever hier allemaal zeg... Je wordt meteen beschuldigd van van alles en de topic even verplaatsen en heropenen... ho maar

Maar goed, ik ga hem wel opnieuw posten (zullen we het gedoe van crossposten wel weer krijgen |:()

Gooi deze maar dicht..

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat doe ik zo. Ik wil nog even een reactie van jou hebben :)Wij kunnen namelijk helaas niet ruiken dat jij nooit een topic fout plaatst.

Feit is dat er dagelijks ENORM veel topics verkeerd geplaatst worden en dat er veel mensen wel hardleers zijn. Met sluiten wordt het er iets harder ingewreven waardoor mensen iets sneller geneigd zijn een volgende keer op te letten.

Het is dus geen aanval maar het is nodig om er hier geen rommeltje van te maken. Dat nu jouw topic slachtoffer is van deze policy is misschien een beetje jammer, maar als je je een slotje niet persoonlijk aantrekt en weet waarom we dit doen, hoop ik dat je het wel begrijpt dat we het doen :).

Het is dus om ervoor te zorgen dat het geen enorme teringzooi wordt en omdat gebleken is dat het dweilen met de kraan open niet echt leek te helpen (mentaliteit was soms: "post maar ergens, dan komt het wel goed"). Helaas.

Waar gehakt wordt vallen spaanders ;)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 maart 2002 18:06 schreef JvS het volgende:
Dat doe ik zo. Ik wil nog even een reactie van jou hebben :)Wij kunnen namelijk helaas niet ruiken dat jij nooit een topic fout plaatst.

Feit is dat er dagelijks ENORM veel topics verkeerd geplaatst worden en dat er veel mensen wel hardleers zijn. Met sluiten wordt het er iets harder ingewreven waardoor mensen iets sneller geneigd zijn een volgende keer op te letten.

Het is dus geen aanval maar het is nodig om er hier geen rommeltje van te maken. Dat nu jouw topic slachtoffer is van deze policy is misschien een beetje jammer, maar als je je een slotje niet persoonlijk aantrekt en weet waarom we dit doen, hoop ik dat je het wel begrijpt dat we het doen :).

Het is dus om ervoor te zorgen dat het geen enorme teringzooi wordt en omdat gebleken is dat het dweilen met de kraan open niet echt leek te helpen (mentaliteit was soms: "post maar ergens, dan komt het wel goed"). Helaas.

Waar gehakt wordt vallen spaanders ;)
Tuurlijk snap ik dat er een hoop luie mensen rondlopen... Maar in mijn geval is het echt een misverstand (okeej, ik ben slordig met FAQ's lezen, maar ik kom hier ookal 2 jaar dus dan denk je dat je het meeste wel weet)

Nogmaals excuses voor het verkeerd plaatsen... En ik hoop dat je zo vriendelijk wil zijn hem te verplaatsen!

En ik vind een aantal reacties van mensen hierboven nogal overdreven moet ik eerlijk zeggen (men begint meteen te beschuldigen enzo... (wanabee modjes?)) Maar ik ben blij met je uitleg JvS!

Verwijderd

Staat nu in 't goede forum.

Aan zo'n houding zouden veel anderen nog een voorbeeld kunnen nemen trouwens :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

Idd, ik heb het even nagevraagd :).

Deze is afgehandeld.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.