D2OL en THINK beide op 50% draaien?

Pagina: 1
Acties:

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:25
Hoe lukt dit want wanneer ik beide heb draaien dan heeft THINK misschien 4 a 5 % en de rest gaat naar D2OL.

Taal fouten inbegrepen ;)

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Klopt, een beetje slimme computer pakt automatisch het meest nuttige project ;) :+

• The-Source
Op dinsdag 12 maart 2002 17:08 schreef NG het volgende:
Klopt, een beetje slimme computer pakt automatisch het meest nuttige project ;) :+
Ja en ook wanneer D2OL de laagste prioriteit heeft dan gebeurt nog precies hetzelfde (dus D2OL het laagste en THINK 1tje stapje belangrijker)

• The-Source
*schop*
Ik verlaat nu mijn computer :z (lekker aan het uploaden)
Hij draait nu maar D2OL en overdag THINK maar ik wil dat hij beide elk moment 50% draaien :(.
Ik lees morgen de eventuele reacties wel.

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:02
in windows taakplanner o.i.d. zetten dat Think 12 uur draait, daarna sluit en hierna D2OL 12 uur de kans krijgt.

Is niet zo moeilijk op deze manier, alleen ze lopen niet tegelijk wat jij bedoelt

Verwijderd

i merk ook dat think bijna niet meer loopt met d2ol, maar dat is ongveer zelfde als naast kazaa ofzo.
is het niet alleen minder als je d2ol maar 12 uur laat lopen, want die conformers ofzo die hij gedaan heeft moet hij weer overnieuw gaan doen als hij nog geen candidate gevonden heeft, daarom zal hij hem heel de dag willen laten lopen of heb ik het mis?
ik heb geen idee

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 07:54 schreef thej het volgende:
i merk ook dat think bijna niet meer loopt met d2ol, maar dat is ongveer zelfde als naast kazaa ofzo.
is het niet alleen minder als je d2ol maar 12 uur laat lopen, want die conformers ofzo die hij gedaan heeft moet hij weer overnieuw gaan doen als hij nog geen candidate gevonden heeft, daarom zal hij hem heel de dag willen laten lopen of heb ik het mis?
ik heb geen idee
Volgens mij kun je bij D2OL niet de priority instellen. Ik heb echter een dag ECCp naast de D2OL client gedraaid en toen pakten ze allebei heel netjes 50/50. Ik weet niet hoe het zit met priority van think.

Trouwens, gebruikt de THINK client niet ook veel geheugen? Als je en de D2OL client en de think client beide heb draaien kost dat wel erg veel geheugen lijkt me.

En over die conformers, je doet er 20 per candidate en als je je client afsluit ben je dat werk inderdaad kwijt. De tijd per conformer wisselt op mijn TB 1333@1413 tussen de 30 seconde en de 4 minuten (ja inderdaad nogal een verschil). Maar met een beetje een PC ben je niet al te veel werk kwijt. (20x4=80 minuten) :)

• The-Source
* The-Source geeft zijn topic een laatste weekend schop omdat er toch wel meer mensen online zijn in het weekend dan door de weeks (inbel internet)

*Weekend Schop*

Pagina: 1