Verwijderd
Slotjes zijn nooit onterecht 
En volgens mij post je maar de helft van de gegevens en heeft Cheatah een ander topic van je gesloten.......
Namelijk deze: [topic=437181]
En wat is daar niet duidelijk aan? GoT is -geen- helpdesk.
En volgens mij post je maar de helft van de gegevens en heeft Cheatah een ander topic van je gesloten.......
Namelijk deze: [topic=437181]
En wat is daar niet duidelijk aan? GoT is -geen- helpdesk.
zelden danOp dinsdag 12 maart 2002 17:08 schreef saviour het volgende:
*uhum*
en deze iig niet imho
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
Hehehehe. Hoezo wist ik dat JIJ zou reagerenOp dinsdag 12 maart 2002 17:08 schreef saviour het volgende:
[..]
*uhum*
Op dinsdag 12 maart 2002 17:10 schreef ItSnows het volgende:
Hehehehe. Hoezo wist ik dat JIJ zou reageren
Maar zoveel onterechte slotjes worden er idd niet gezet.
Cheatah legt je precies uit waarom je een slotje hebt gekregen. Vervolgens open je een topic met verwijzing naar de eerste. Wat denk je zelf.. dat dat helpt. Nee dus.
Lees de opmerking van Cheatah en begrijp dat we niet zitten te wachten op A4tjes code waar we dan even de fout uit moeten zoeken. Probeer er voor de verandering zelf wat energie in te steken door de overbodige zooit te strippen. Maar dat zei Cheatah dus ookal.
Kortom terecht, deze mag wat mij betreft weer dicht.
Lees de opmerking van Cheatah en begrijp dat we niet zitten te wachten op A4tjes code waar we dan even de fout uit moeten zoeken. Probeer er voor de verandering zelf wat energie in te steken door de overbodige zooit te strippen. Maar dat zei Cheatah dus ookal.
Kortom terecht, deze mag wat mij betreft weer dicht.
Lijkt me afgehandeld 
Itsnows, het komt weleens voor dat er een fout gemaakt wordt of dat iemand te snel iets sluit of dat het verkeerd geinterpreteerd werd.
Slotjes zijn soms wel dus onterecht
Deze niet. Het is ook al uitgelegd waarom niet. Wil je discusseren over PW of W&G, doe dat dan hier met argumenten:
[topic=437112/1/100]
Itsnows, het komt weleens voor dat er een fout gemaakt wordt of dat iemand te snel iets sluit of dat het verkeerd geinterpreteerd werd.
Slotjes zijn soms wel dus onterecht
Deze niet. Het is ook al uitgelegd waarom niet. Wil je discusseren over PW of W&G, doe dat dan hier met argumenten:
[topic=437112/1/100]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()