Toon posts:

Een houten plank i.p.v. een kast

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag een houten plank willen gebruiken voor m'n nieuwe PC want een kast kost toch weer zo'n 150 euro. Om alle onderdelen als moederbord en voeding veilig aan te sluiten heb ik wel een soort afdekplaten nodig, en ook een case voor harddisks en floppydrive (name it). Kan ik dat het beste uit een bestaande kast (m'n oude) slopen of zijn dit soort spullen ook gewoon te koop?

Verwijderd

Zolang je niet gaat upgraden (mobo ofzo) ken je het beste uit je bestaande kast slopen........
Goedkoper kan niet.......

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Boeiuh als het maar werkt :+

Afbeeldingslocatie: http://www.student.kun.nl/h.huijbers/pics/setup.jpg

OK ik speel een beetje vals, ik gebruik de mobotray uit m'n oude kast..maar het kan ook zonder: gewoon het bubbeltjes plastic van je mobo eronder leggen..enne...niks geleidends erop laten vallen

I reject your reality, and substitute my own.

Verwijderd

Heeft die fan nog nut? :P

Verwijderd

Topicstarter
Heejuh hoe groot moet ik m'n plank zagen dan?

Verwijderd

zo groot als je zelf wilt...

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
|:( ... |:(

niet te klein ... alle hardware moet er op passen toch.

Dat moet je zelf meten ...

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:54
Sorry hoor, maar dit vind ik geen topic dat tweakers.net waardig is :z ....

Tuurlijk kan je een mobo op een plank schroeven, als je ff nadenkt weet je dan dat die plank ongeveer zo groot als je mobo moet worden, maten van mobo kan je vinden op de site van de maker van je mobo, etc

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
Leuker is een complete PC op een plank. netjes de voeding erbij, en dan ook nog een beugeltje om je kaartjes vast te houden. Heeft m'n huisgenoot ook geknutseld. check:
http://darkest.d2g.com/machines.html
(niet helemaal meer up-to-date, maar toch)
De pagina die je dan te zien krijgt word geserveerd door "Nightmare", via onze internetverbinding die "Xbox" deelt/beveiligd.

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
gewoon het bubbeltjes plastic van je mobo eronder leggen..enne...niks geleidends erop laten vallen
Waar is dat bubbeltjes plastic voor nodig? Hout geleid toch geen stroom? In principe kan je je mobo gewoon rechtstreeks op een plank schroeven, kom je alleen wel klem te zitten met je kaartjes (zie foto's op link hierboven). Daar zou je natuurlijk weer een gleuf voor kunnen zagen oid, maar afstand-busjes zijn toch handiger.

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 maart 2002 17:15 schreef Milo het volgende:
Leuker is een complete PC op een plank. netjes de voeding erbij, en dan ook nog een beugeltje om je kaartjes vast te houden. Heeft m'n huisgenoot ook geknutseld. check:
http://darkest.d2g.com/machines.html
(niet helemaal meer up-to-date, maar toch)
De pagina die je dan te zien krijgt word geserveerd door "Nightmare", via onze internetverbinding die "Xbox" deelt/beveiligd.
Kijk het is wel een mooie site, maar ik kan er eigenlijk nix mee.Er zijn geen plaatjes van je workstations...

• I
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02 15:01

I

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
Op dinsdag 12 maart 2002 19:04 schreef I het volgende:
http://www.cyberflat.nl/stats/info.php3?i=11

zo iets?
rofl (8>

Verwijderd

Ziet toch niet uit ! |:(

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Sorry hoor.. maar ik vind dit wel een beetje erg simpel..
Als je nou een houten kast bouwt, ok.. maar gewoon de zooi op een plaat schroeven en ook nog hier komen vragen wat en hoe.. pak een duimstok en ga meten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.