Ik wil echt de állerbeste cooling voor mijn Athlon Thunderbird 1 Ghz. Ik wil geen watercooling. Welke heatsink icm welke fan is echt het állerbeste. De prijs maakt mij niet uit. En wat is de állerbeste stille cooler ?
Verwijderd
Dat moet je toch voor jezelf uitmaken. Iedereen vindt wat anders over herrie/koeling e.d. Als je even zoekt met search vind je bulten topics hierover. Suc6
hier sluit ik me bij aan.Op dinsdag 12 maart 2002 16:34 schreef Ragonite het volgende:
IIG een Alpha 8045T
Met Papst fan denk ik..
denk dat een papst ngm meer dan zat voor je is. heb zelf ook een ngm doet 49 stressed op een 1600+ @1600
Van klussen krijg je grijze haren
Heb hier nu net op m'n Thunderbird 1,4 Ghz een Alpha 8045T met PAPST NGML gezet...45 stress (met 2 casefans)!
Je wilt het allerbeste, en sluit dat dan meteen uit. Right...Op dinsdag 12 maart 2002 16:34 schreef AMDMaster het volgende:
Ik wil echt de állerbeste cooling voor mijn Athlon Thunderbird 1 Ghz. Ik wil geen watercooling.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Niet iedereen wil watercoolen. Er zitten namelijk heel wat nadelen/gevaren aan. Goede luchtkoeling, is zelfs beter dan slechte waterkoeling.Op dinsdag 12 maart 2002 18:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je wilt het allerbeste, en sluit dat dan meteen uit. Right...
eigenlijk moest ik hier niet op reargeren, maar ik kon het niet laten
Ik zou je even willen smeken een duidelijkere topictitel te kiezen en de search te gebruiken, "koeling athlon stil" met onderwerp en inhoud zou wel wat moeten opleveren. Voor stilte zou de search je dan waarsch. verteld hebben dat je een Alpha heatsink met papst fan wilt.
Dit alles in het teken van de boel hier een beetje op niveau houden, niks persoonlijks
Dit alles in het teken van de boel hier een beetje op niveau houden, niks persoonlijks
Kheb ook een alpha 8045 (zie sig) en stressed issie 38 graden
(maar wel een k*t herrie erbij)
Check! met een Papst ngm laten zuigen!Op dinsdag 12 maart 2002 16:34 schreef Ragonite het volgende:
IIG een Alpha 8045T
Met Papst fan denk ik..
hmm mijne wordt amd xp 1800 met 3 case fan en volcano 6cuOp dinsdag 12 maart 2002 17:57 schreef steve_jacks het volgende:
Heb hier nu net op m'n Thunderbird 1,4 Ghz een Alpha 8045T met PAPST NGML gezet...45 stress (met 2 casefans)!
37 graaad
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Das lekker!Op dinsdag 12 maart 2002 18:32 schreef Firecow het volgende:
[..]
hmm mijne wordt amd xp 1800 met 3 case fan en volcano 6cu
37 graaad
Dan moet hij niet zeggen dat ie de béste koeling wil. Luchtkoeling is in elk geval niet de beste manier van koelen.Op dinsdag 12 maart 2002 18:06 schreef SH007 het volgende:
Niet iedereen wil watercoolen. Er zitten namelijk heel wat nadelen/gevaren aan. Goede luchtkoeling, is zelfs beter dan slechte waterkoeling.
Maar goed, dit is niet echt on-topic he
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Hmmz wat d8 je van een Swiftech MCX 462-A blok met een Delta 80HP, de herrie neem je dan maar op de koop toe. Maar dit is dus de Allerbeste en zekerz beter dan een Alpha PAL 8045
Search
(check sticky in PMG)
[search=stille koeler]
[search=stille cooler]
[search=stille koeler]
[search=stille cooler]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()