eggdrop en mail

Pagina: 1
Acties:

• Dawai
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-07 23:56

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

Topicstarter
Jeu,

ik heb een eggdropje (1.4.5) draaien op een Solaris machine, waar tevens m'n mail op aankomt. Nu wil ik dat als er een mail aankomt met een bepaalde subject, dat de bot die subject 'zegt' in een van z'n kanalen. De mail moet verder normaal in m'n inbox belanden. Is zoiets mogelijk en zoja, hoe begin ik eraan? Procmail :? Tcl :?

Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.

• Dawai

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

Topicstarter
:? Niet dan :'(

Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.

Verwijderd

Ik zie eigenlijk niet wat een eggdrop scripting vraag in NOS doet. Heeft namelijk NIETS met een operating system te maken. In eggdrop kun je met tcl scripten. En zoek eens op www.egghelp.org .

• Gilles
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-07-2025
Geen tcl scriptje maken dat je Maildir uitleest of zo? Is goed te doen denk ik.

• Dawai

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

Topicstarter
Op woensdag 13 maart 2002 13:34 schreef janjanjansen het volgende:
Ik zie eigenlijk niet wat een eggdrop scripting vraag in NOS doet. Heeft namelijk NIETS met een operating system te maken. In eggdrop kun je met tcl scripten. En zoek eens op www.egghelp.org .
Nou ik heb eerst de search gebruikt en kwam nog wat eggdrop topics tegen in NOS dus ik dacht zo... Nou ja, bedankt voor de link.