Verwijderd
[rekening houdend dat ik GEEN gamer ben]
Verwijderd
Dus het ligt eraan of het een strategic of shoot'em up game is en ik denk het grootste verschil of je het online kunt spelen.
Mijn visie tenminste
goed dan, een echt spel. Het kortst :sudden strike. stom rotspel
het langst : baldurs gate2
TMAXTINT
EDIT: fautloos schreiven si smos een plobreem
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Op Ps2: maaaaanden
En ja, het laatste spel wat ik echt helemaal heb uitgespeeld is Max Payne volgens mij. Daar was ik echt nog best lang mee bezig, omdat ik alle stukjes (bijna) PERFECT wou spelen en dan duurt het wel heeel wat uren.
Een exacte tijd heb ik niet, maar toch wel een paar weekjes. (natuurlijk niet allemaal 8er elkaar gespeeld he.
🌞🍃
Maar ff mijn rijtje van uitgespeelde pc games (psx heb ik alles wat ik heb, 40 games, uitgespeeld in ongeveer 2 jaar)
Half Life SP. > Maand (was toen niet echt gewend pc gaming)
Blue Shift > 4.5 uur
Quake1 > Eerste keer op easy 1 week. Laatste tijd kom ik er in een half uur op night mare doorheen.
Quake2 > Weekje
Quake3 > Maand op nightmare
UT > Week op medium.
Renegade > Nog steeds mee bezig
CNC 1 > Maand
Red Alert 1 > 5 a 6 dagen
Tiberian Sun > 5 dagen
en nu ga ik beginnen aan 4 andere singleplayer games (mods actually.)
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Verwijderd
MOHAA was echt kort (de singleplayer), dat viel tegen. ...en zoiets als mohaa ga je niet 2 keer doen (tenminste ik niet)
Racespellen zijn voor mij meestal eindeloos...mits ze een beetje leuk zijn om te doen
jaaah leuke opmerking !Op dinsdag 12 maart 2002 17:34 schreef ADMK het volgende:
1 minuut
Jouw advertentie hier??
Verbreek jij het Quake 1 record dan maar eens.Op dinsdag 12 maart 2002 17:34 schreef ADMK het volgende:
1 minuut
12 menuten en nog wat seconden.
🌞🍃
Max Payne: 2 dagen, uitgespeeld
StarCraft: Al minstens 2 jaar zowel online als offline, geweldige game
Ohwjah, ook wel handig om te meldden, als ik niet meer verder kom, ben ik eerder geneigt om 't in de kast te gooien dan om cheats te gaan gebruiken of walkroutes (ik
Soms geef ik een beetje snel op, weet ik van mezelf
Verwijderd
Bij strategische spellen kan ik echt zo lang spelen als ik wil. Als je het spel uitgespeeld hebt, kun je gewoon andere technieken uitproberen ofzo. Dit geldt eigenlijk ook voor de rpg's.
Maar toen had ik wel alle secrets en iedereen level 99 en attack/defense levels enzo erg hoog
zelf was het kortste spel was Spiderman op de psx
die had ik in een klein uurtje uitgespeeld
TT heb ik zeker een jaar gespeeld (meerdere keer uit) en MMORPG's totdat ze uit bèta fase zijn
Fatal Racing heb ik ook lang gespeeld... enneuh.. hoe heette die flipperkast ookalweer.... Fantasy Pinball
en die andere.... euh.. Epic Pinball
Lemmings, ook superveel
En van de andere weet ik het zo 1-2-3 niet meer
Verwijderd
ja ik weet het ik vraag mezelf ook wel eens af of ik me niet beter kan beperken tot het downloaden van demo's...maar dat heeft het toch niet echt vind ik.
Verwijderd
das nie zo'n prestatie hoorOp dinsdag 12 maart 2002 17:47 schreef ADMK het volgende:
ik heb er tenminste in 2 a 3 dagen Medal Of Honor Allied Assault uitgespeelt (ZONDER CHEATS!!)
Wat shooters betreft, in principe kun je de meesten binnen een dag uit spelen.
Verwijderd
Zoals RA2 hebben ik in no-time uitgespeeld
Zeer verslavend spel
Anders spellen zoals B&W doe je oneindig over
Gewoon omdat de "verslavings factor" veel lager is
Dit lijkt verdomd veel op mijn rijtje van spellen die ik (vroeger) echt lang heb gespeeld.Op dinsdag 12 maart 2002 19:35 schreef Pyrus52 het volgende:
TT
Fatal Racing
Fantasy Pinball
Epic Pinball
Lemmings
Later zijn daar nog Quake1 en 3 en Diablo2 bijgekomen.
)
Bijv. Ik heb RTS zin, nou dan ga ik RA2 TS of EE spelen. Soms een paar uur later, "Hmmm....heb zin in Civ3", dat weer een uur of 3,4 spelen, daarna heb ik zoiets van "omg, heb zin om bison ff voor z'n rotte kop te slaan!" huppa, ff MAME32 opgestart met SSFA3...
Dag later, hmmm zin in een RPG...nou...SNES emulator opgestart met daarop FFVI...(en ik moet FFVII nog uitspelen EN FFVIII nog een keer opnieuw!).
Dus je begrijpt me wel, als ik dat een paar keer heb gedaan, dan weet ik soms bij GOD niet meer waar ik was in een spel (vooral die RPG's). Dus ik ga, naarmate ik meer spellen heb, steeds langer over een game doen!
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Verwijderd
dus...
Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt
Idd, 5 uur hieroOp dinsdag 12 maart 2002 20:10 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
[..]
das nie zo'n prestatie hoor
Verwijderd
* Upquark 2 dagen..Op woensdag 13 maart 2002 10:45 schreef P3PP3R het volgende:
MAX PAYNE: 5 uurtjes ofzo... echt wel te klein dat spel
toch wel jammer
Verwijderd
Langst: Dune II, Jaren gespeeld, kan nog steeds geen een spel aan tippen.
die soort update voor halflife eeuh die country style, kom ff niet op de naam, maar die had ik ook zo uit was heeeel erg kort!