Lekkere nuttige reacties weer hierboven..
Tonney.NL:
Ik heb al 3x nu mijn vraag gestelt, maar hij is iedere keer verwijderd! Ik stel hem juist in het goede (programmeer) forum, maar toch word ie weggehaald.
Als een vraag wordt 'weggehaald' is het niet de bedoeling dat je 'm gewoon NOG een keer post. Er worden hier echt niet totaal zonder reden posts weggehaald. De clou is dus dat je eerst even uit had moeten zoeken WAAROM posts worden weggehaald
Dit kan echt niet, ik ben hier net nieuw, en ik heb weinig ervaren met PHP, ik word hier niet eens normaal ontvangen!!!
Welkom

.. maar serieus, P&W (Programming en Webscripting) is niet bedoeld voor beginnersvragen. Er wordt een bepaald kennisniveau verwacht en - veel belangrijker - er wordt van je verwacht dat je zelf ook wat zoekwerk verricht.
Helaas werkt de search niet en kan ik dus niet zeggen waar de schoen echt wrong, maar bovenstaande zijn iig. al richtlijnen.
//edit
de search werkt weer.. Ik heb even je topics bekeken en het zijn echt zonder uitzondering totale beginnersvragen welke in de handleiding danwel op inet meer dan voldoende beantwoord worden. Daar is P&W gewoon niet voor bedoeld, oftewel de slotjes zijn terecht. Misschien handig als je eens de FAQ gaat lezen. Respect komt van twee kanten; als jij de FAQ leest en je netjes aan de regels houdt dan wordt je hier als nieuwe user warm ontvangen is mijn ervaring