Exact Audio Copy : Vage errormelding

Pagina: 1
Acties:

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Als ik een song wil decompressen, krijg ik gelijk deze melding te zien "at 00597E3C -> Acces Violation"

En dat was het....dit krijg ik ook te zien als ik een wav wil compressen....

Ik heb de nieuwste EAC gedownload, 0.9 beta 3 , maar het werkt nog steeds niet...en ik heb een ouwe t*ringversie uit de kast gehaald, maar daar geeft hij dezelfde error (in een ander jasje)...
Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Voor de zekerheid even mijn systeem : AMD Duron 1000, 384MB, Abit KT7

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:04

Crazy D

I think we should take a look.

Tjah dat kan zoveel zijn. Klinkt een beetje als dat ie ruzie heeft met een dll of zo... mjah windows ff opnieuw installeren om het dan nogmaals te proberen is zeker geen optie? :)
Ik gebruik EAC overigens alleen voor cd's te rippen, encoden naar shn of mp3 gebruik ik altijd mkwAudio Compression Tool voor (link is te vinden op http://www.etree.org ) dus meer kan ik ook niet verzinnen... heeft EAC geen forum oid? (njah misschien voorspelbaar, ik neem aan dat je wel ff op de site gekeken hebt...)

Exact expert nodig?

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 19:44 schreef Crazy_D het volgende:
Tjah dat kan zoveel zijn. Klinkt een beetje als dat ie ruzie heeft met een dll of zo... mjah windows ff opnieuw installeren om het dan nogmaals te proberen is zeker geen optie? :)
Ik gebruik EAC overigens alleen voor cd's te rippen, encoden naar shn of mp3 gebruik ik altijd mkwAudio Compression Tool voor (link is te vinden op http://www.etree.org ) dus meer kan ik ook niet verzinnen... heeft EAC geen forum oid? (njah misschien voorspelbaar, ik neem aan dat je wel ff op de site gekeken hebt...)
Hrm...was de optie posten op hun forum ff vergeten... |:( :P
Heb ik inmiddels gedaan, maar als ik EAC niet aan de praat krijg, heb ik een vervanger nodig die mp3's en wav's kan maken en de files kan normalizen op de manier zoals EAC dat doet...

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 22:02
Heb ook deze error :( .... ook zelfs zo erg dat ik niet eens iets van het programma te zien krijg alleen de error. Heb win XP sp1, met de laatste aspi. Tevens een post gevonden op hun forum, maar ook geen antwoord iemand die het hier weet?

no comment

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 22:02
Zelf opgelost, Nimo codec pack en EAC werken niet fijn samen, codec van ogg vorbis wil niet met EAC samen, tis maar dat je het weet.

no comment