Toon posts:

geforce 3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen kinderen,

Ik heb een vraagje. Misschien hoort ie in de afdeling "software" thuis, maar dat weet ik niet zekers. Mijn excuses als dat wel zo is.

Ik heb 2 vraagjes.
1) Ik heb net een winfast geforce 3 TI200 gekocht, maar deze heeft geen koelvin. Alleen zo'n blok (terwijl die van een vriend van me dat wel heeft). Maakt dit veel verschil? Een koelblok of een ventilator?

2) Weet iemand de sneltoesten combinatie voor het kiezen van monitor en tv?

Thanks

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-06 15:08

Ligone

Moeha!

Zichtbaar ga je der nie veel gevolgen van hebben, enkel dat de GPU een beetje warmer zal worden als die van je vriend, alleen zou ik deze dan niet te gauw gaan overklokken...

Verwijderd

1 Is per merk van kaart verschillend, sommige houden het nvidia reference design aan, anderen niet. Tis maar net hoe hard ie gekoeld "moet" worden.

2 Is daat wel een sneltoets voor?! volgens mij niet!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks,

Ik weet niet of er een sneltoets voor is. Op mijn oude Matrox G550 was er wel een sneltoets voor. Het is namelijk best onhandig dat als ik een dvd wil kijken elke keer mijn beeldscherm properties in moet. Als ik namelijk TV selecteer geeft mijn monitor geen beeld meer :-(

Misschien een luxe probleem ;-)

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:31
dus er zitten geen koelvinnen of ventilator op?

dot.blaat

Verwijderd

Topicstarter
Geen ventilator nee, ook geen koelvin, alleen zo'n blok..

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-06 15:08

Ligone

Moeha!

Op dinsdag 12 maart 2002 15:52 schreef Buzz10 het volgende:
Thanks,

Ik weet niet of er een sneltoets voor is. Op mijn oude Matrox G550 was er wel een sneltoets voor. Het is namelijk best onhandig dat als ik een dvd wil kijken elke keer mijn beeldscherm properties in moet. Als ik namelijk TV selecteer geeft mijn monitor geen beeld meer :-(

Misschien een luxe probleem ;-)
is inderdaad een luxe probleem :) :) :)

Ik heb ooit wel eens een proggie gehad dat ervoor zorgde dat je beeld had op beide, maar ik vindt het niet meer terug :'(

als iemand dat proggie kent... :P please tell us!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Kijk even hier [topic=436196/1/25]
Pagina: 1