Toon posts:

super nes game mario kart wil niet werken

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier nog een super nes staan.
en heb er ook het spelletje super mario kart bij, echt gaaf spel, maar het spijtige is wel dat dit spel niet meer werkt. als ik de boel erin stop en de power switch omzet, krijg ik gewoon een zwart scherm, alle andere games gaan wel , enkel dat niet, het is dus waarschijnlijk kapot.
maar wat kan er zoal kapot gaan aan zo spelletjes ?

ik heb de contactjes al piekfijn gereinigd, dus daar ligt het niet aan, heb ook het cartje al es opengelegd, en zag dat er een soort batterijtje op die printplaat vastzit.
kan het misschien zijn dat die batterij dood is??
of misschien iets anders.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:03
Denk dat dat batterijtje alleen maar de 'hi-scores' onthoudt en verder nix. Dus daar zal het niet aan liggen. En volgens mij zijn die catridges meestal wel robuust. Dus wat het kan zijn weet ikook niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou de kaartje kunnen formatteren en er dan windows xp op zetten.. vergeet niet de goeie drivers te downloaden en deze te installeren anders kan het zijn dat je ipv een zwarte een blauwe scherm krijgt (bleu screen op zijn microsofts).

Directx zit al in windowsxp dus die hoef je niet te downloaden.. wel zou je ervoor kunnen zorgen dat je de eerste joypad op master zet en de tweede op slave. of zoiets. ... ... ...

maarjah.. je hebt dus alles al schoon gemaakt.. Weet je het zo of de cartridge nat is geweest ofzo..? of dat je hem ver genoeg in de snes doet.. (niet te ver anders ga je door de krokante bodem heen en dat vind mario niet zo leuk).

ik denk dat het kaartje kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Start ie helemaal niet? Een vriend van me had hetzelfde probleem....met mijn versie van mario kart deed deze het ook niet....toen op mijn snes geprobeerd en deed het wel...lag dus aan de snes zelf....probeer dus even op een andere snes om zeker te zijn dat het het spel is en niet je console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
gewoon blazen helpt niet? helpt bij mij altijd. en het spel een week met rust laten wil ook wel eens helpen... echt heel vaag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmm dat van die andere console, daar had ik nog niet eens aan gedacht. |:(

dat ga ik es direct proberen zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff blazen.... je snes een beetje schoonmaken.... en klaar :)
Always worked 4 me :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:'(
heb een andere snes geprobeerd,
heb me suf geblazen, maar...

helaas... ;(

niets hielp

morgen wordt het cartje begraven...

:'(
mocht iemand deze cart nog hebben, ik wil em graag van je overnemen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nintendo technische dienst :?

Bel 030-6097166 om contact op te nemen met de Technische Dienst. De monteur die je aan de lijn krijgt, zal eerst zo goed mogelijk proberen te achterhalen wat de aard van het probleem is, en kan niet zelden via de telefoon direct al een oplossing geven. Stuur je product dus niet op zonder eerst de Technische Dienst telefonisch te hebben geraadpleegd! Blijkt het euvel toch niet direct op te lossen, dan zal de monteur je adviseren om het product terug te brengen naar de winkel, dan wel deze voldoende gefrankeerd en verzekerd op te sturen naar:

Nintendo Benelux B.V.
T.a.v. Technische Dienst
Postbus 564
3430 AN Nieuwegein

Je weet maar nooit, misschien kunnen ze nog iets doen. Het zou zonde zijn als er weer een cartridge minder is van zo'n goed spel...

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Pagina: 1