Toon posts:

DVD-rom van LG regio vrij maken?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er iets te downloaden om m'n DVD-ROM regiovrij te maken?
Ik heb al een patch kunnen vinden, maar daar staat dat dat misschien maar een aantal keer mogelijk werkt, waarna ik dus met hetzelfde probleem zou zitten. Een firmware update lijkt me van toepassing (van horen zeggen), maar daar beschik ik dus niet over.
Systeeminfo:

Windows XP Prof.
LG DRD8160D DVD-ROM

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Volgensmij is je vraag een tikkeltje illegaal.

Je DVD-Rom is alleen regiovrij te maken door een gehackte firmware.

Die zal wel een keer op het internet komen te staan op één of ander cd media world ;) site denk ik.

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-02 06:03
Op dinsdag 12 maart 2002 15:26 schreef Maurice16 het volgende:
Een firmware update lijkt me van toepassing (van horen zeggen), maar daar beschik ik dus niet over.
de magische site www.google.nl ;)

Verwijderd

Topicstarter
JA, het is misschien een beetje illegaal maar wat heb je nou aan een dvd speler die niet regiovrij is ?!
Enig idee waar ik voor dit tpye die firmware kan vinden heb al gezocht maar kan niks vinden via google of via de zoekmachine van dit forum.

• RAJH
  • Niet online
[offtipic] Leuke usericon Koeskoes >:) [/offtopic]

Klik Hier

[offtopic 2] Is LG de nieuwe naam voor Goldstar? [/offtopic 2]

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Mjah, op zich niet helemaal illegaal.. regio-vragen zijn toegestaan ;)

Maar weet je zeker dat je de DRD8160D hebt, en niet de DRD8160B ??
Van de B zijn namelijk wel firmwares te vinden..

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-02 06:03
Op dinsdag 12 maart 2002 15:33 schreef RAJH het volgende:
[offtipic] Leuke usericon Koeskoes >:) [/offtopic]
[offtopic blaat]
thnx ziet er wel beetje brak uit maar het gaat om het idee >:)
[offtopic blaat]
btw ik heb ff met google gesjekt en ik zie toch wel veel sites waar mogenlijk iets staat wat je zoekt :)

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry typfoutje |:( B maar ik heb gezocht met google en heb een programma gevonden maar die werkte maar voor 1 keer en toen zat ik weer met hetzelfde probleem

• RAJH
  • Niet online
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=LG+DRD8160B+Firmware&lr=

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=LG+DRD8160B+region+free+firmware&lr=

Misschien heb je daar iets aan ;)
Well, download this file:
http://www.fabricio.hpg.com.br/8160b.zip
- Unpack it using WinRAR or WinZip or anything You want.
- Then choose Your DVD drive from dropdown list.
- Press button Initialization type in: r2d2 as a password.
- Finally press RESET button to reset Your region-counter.
- There's no patch to fully disable the counter at the moment. You can just restart it again and again.

keep COOL!

Verwijderd

Ach ja, hij weet niet beter, o wee als er iets van zijn ideeen gezegd wordt, ieder zijn menig, maar dergelijke icon's zouden niet toegestaan moeten worden.Daar je alleen maar flames uitlokt met een niet geargumenteerde mening, bah wat verschrikkelijk onvolwassen. Normaal laat je daar zien wat je leuk vind, en niet wat je van iets anders vind.Dat zal ook wel de reden zijn van de niet ingevulde geboorte datum enne ??

phun for life, i think you won't even remember when eh sorry if you grow up.

ik denk dat ik niet eens hoef te zeggen over wie ik het hebt, reageerd toch vanzelf wel. gna gna gna !

By the way je verwijzing naar ,madonion doet het niet, ik denk dat je hem nog niet geplubiceerd hebt.

• RAJH
  • Niet online
edit:
Blaat

Verwijderd

Nu even on topic door, het regiovrij maken van dvd spelers is niet strafbaar, het modificeren van copyrighted software (lees firmware) wel er zijn immers voorheen al veel meer rpc-1 dvd spelers geweest.

• RAJH
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 15:55 schreef MASH_MAN het volgende:
Nu even on topic door, het regiovrij maken van dvd spelers is niet strafbaar, het modificeren van copyrighted software (lees firmware) wel er zijn immers voorheen al veel meer rpc-1 dvd spelers geweest.
Maar hoe wil jij een DVD speler regiovrij maken zonder iets aan de "software/firmware" te veranderen?

Verwijderd

je hebt gelijk, ik bedoelde ook eigenlijk spelers die reeds rpc-1 zijn zijn ook niet strafbaar, dus het is niet het resultaat wat strafbaar is, de manier om dat te verkrijgen kan hoogstends als overtredend gezien worden daar er nog geen schade berokkende feiten aangetoond zijn.

• RAJH
  • Niet online
Geeft niet hoor ;)

Maar ik denk dat de topicstarter de oplossing al heeft gevonden, want hij reageerd niet meer 8-)

Verwijderd

Ok, bewust geen edit daar niet iedereen het dan nog kan volgen.
Pagina: 1