Ik heb Femme's tactiek door ;)

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Laat ik voorop stellen dat ik jullie de inkomsten van harte gun! Echt waar! ;)

Toch wil ik ff een "zegje" houden:

Ik vind dat de nieuwe layout niet echt "kan".... :{ Ik word gek van die tussendoor reclame, maar dat zal wel moeten voor het voor blijven bestaan van t.net, dus daar zal ik niet over zeuren. MAAR! Dan vind ik die links naar de tweakers shop wel HEEL irritant!! ;( Zeker omdat ze ook nog is "bewegen" als je eroverheen gaat... |:( ;)

Dus word dit het begin van de irritaties? Ik denk het wel, dus zal dit femmes tactiek zijn: De layout zoals ie nu is ZO hard v*rn**k*n dat je gewoon WIL betalen voor een customizable design :P ;)

het spijt me Femme, maar * Plague word er (zo lang er geen alternatief is DMV betaling) ziek van :r ;)

Noowfiej of kors :P Ik begrijp ook wel dat SOMMIGE dingen anders moeten, en je hebt waarschijnlijk ook mijn andere post gelezen in de vorige topics hierover :+ Het kan soms niet anders ;)

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-03 11:37
[topic=436256/1/50] :?

voortaan eerst kijken voor je iets een topic opent ;)

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik doel in dit topic meer op die Shop van tweakers.... Waarom staat die er??

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik vind dit, in vergelijking met andere site's, behoorlijk meevallen. Heel beschaafd zelfs.

Ik krijg steeds meer het gevoel van 'wat je ook doet, je doet het nooit goed' Dit helemaal m.b.t. reclame op een website. Geloof me, ik heb heel wat irritantere banners/reclame gezien.

Wees blij dat het op deze manier gebeurt, zo blijft T.net van iedereen en valt het SPAM gehalte 100% mee imho.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Waarom niet :) hoort toch bij tweakers?

http://mrfloris.com

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Zie dat andere topic. En get real: het is niet crew vs. users |:(.

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.