Verwijderd
Goed idee, zet er maar een stuk of 10 neer. Fok leest op die manier ook lekker (al is hun frontpage bagger)Op dinsdag 12 maart 2002 14:45 schreef BOOTZ het volgende:
is het misschien een idee om het aantal headlines in de balk aan de linkerkant wat groter te maken? nu staan er drie en blijf je soms op en neer gaan naar de frontpage als je al het nieuws wil lezen. op fok zijn het ook een stuk meer headlines, klikt wat sneller door.
De update tracker is bedoeld om de recente updates op Tweakers.net te volgen. Er wordt niet zoveel nieuws gepost dat er meer dan 3 items nodig zijn. Voor een overzicht van de headlines is de frontpage. Als je sneller wil navigeren kun je de nieuwspostings in een nieuw window openen of in een nieuwe tab (Mozilla).
Een nieuwe layout komen meer navigatiemogelijkheden.
dat bedoelde ik ook, als je daar toch mee bezig gaatOp dinsdag 12 maart 2002 14:53 schreef Femme het volgende:
het heeft verder geen haast enzo
joh, komt er dan een een nieuwe lay-out 
Jedem, volgens mij kom ik weer onder een steen vandaan ofzo, ik mis echt te veel de laatste tijd
Maar wordt de nieuwe lay-out totaal anders? of wordt de huidige een klein beetje aangepast?
Jedem, volgens mij kom ik weer onder een steen vandaan ofzo, ik mis echt te veel de laatste tijd
Maar wordt de nieuwe lay-out totaal anders? of wordt de huidige een klein beetje aangepast?
39
lees topic over de kpn banner maarOp dinsdag 12 maart 2002 15:40 schreef Homedisc het volgende:
joh, komt er dan een een nieuwe lay-out
Pagina: 1