Had ik eidnelijk mijn gf2 gts 32 met tvout, was ik aan het knutselen leg ik ff de koelribben van een andere processor op de vidkrt terwijl de pc nog aanstond. Paf kortsluiting en een vidkrt (toen 400 piekies) lichter =(((((
Was gelukkig al een half jaar geleden dus ben dr nu wel overheen ;-)
kan je hem trug brengen in originele staat??
zoja breng hem dan trug naar de winkel onder garantie voor waarden en dan krijg je misschien wel een nieuwe..
ik heb mijn ATi R8500 250/250 ook zelf kapot gemaakt. gaf allemaal groene strepen over het beeld. ik heb toen de heatsinks eraf gehaald, ram mooi schoon gemaakt en opgestuurd 3 weken later haalde ik een pakketje af bij het kantoor en zat er een splik splinter nieuwe ingesealde ATi R8500 275/275 in

kortom kijk ff of je hem weer in originele staat kan trug krijgen...
zoja breng hem dan trug naar de winkel onder garantie voor waarden en dan krijg je misschien wel een nieuwe..
ik heb mijn ATi R8500 250/250 ook zelf kapot gemaakt. gaf allemaal groene strepen over het beeld. ik heb toen de heatsinks eraf gehaald, ram mooi schoon gemaakt en opgestuurd 3 weken later haalde ik een pakketje af bij het kantoor en zat er een splik splinter nieuwe ingesealde ATi R8500 275/275 in
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Sja, zou ik kunnen proberen alleen zit er een vette zwarte plek op de onderkant (groene plaatkant) van de kaart. Zou ik de kaart gewoon overspuiten ..?? hehehe
Ach ik verkoop hem wel aan mijn opa. Die heeft toch niet door dat ie niet meer werkt en koopt ie wel weer een andere ...
Ach ik verkoop hem wel aan mijn opa. Die heeft toch niet door dat ie niet meer werkt en koopt ie wel weer een andere ...
als het een half jaar geleden is, waarom post je het nu dan?Op dinsdag 12 maart 2002 14:47 schreef OcNewB het volgende:
Was gelukkig al een half jaar geleden dus ben dr nu wel overheen ;-)
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Omdat ik dit wilde posten in de rubriek (hoe je niet moet cm..oc-en) maar er ging iets mis en toen kwam ut bericht hier terecht, daarom!
Oh ik zie het al...een KUN-student, zo gek als een deurOp dinsdag 12 maart 2002 14:53 schreef OcNewB het volgende:
Omdat ik dit wilde posten in de rubriek (hoe je niet moet cm..oc-en) maar er ging iets mis en toen kwam ut bericht hier terecht, daarom!
(1e jaars GNK hier
I reject your reality, and substitute my own.
4e jaars Psychologie hier; de enige normale jongen die hier rondloopt...
Als je zo met je familie omgaat, dan ben je toch wel een triest figuur.Op dinsdag 12 maart 2002 14:50 schreef OcNewB het volgende:
He who controls the Spice, controls the Universe.
Als je niet kunt aanvoelen wanneer iets minder serieus bedoeld is en je meteen als een dolle stier begint te flamen..dan ben je pas (..)Op dinsdag 12 maart 2002 15:24 schreef MST_Morpheus het volgende:
[..]
Als je zo met je familie omgaat, dan ben je toch wel een triest figuur.
Verwijderd
Op dinsdag 12 maart 2002 15:27 schreef _sNaRs_ het volgende:
[..]
Als je niet kunt aanvoelen wanneer iets minder serieus bedoeld is en je meteen als een dolle stier begint te flamen..dan ben je pas (..)
Had ik ook op mn oude GF2 MX maar dan op de core... ik had de aceton gepakt en goed geschrobt en daarna was hij weer als nieuw... zag er eigenlijk iets TE nieuw uit maar ik kreeg binnen 4 weken een nieuweOp dinsdag 12 maart 2002 14:50 schreef OcNewB het volgende:
Sja, zou ik kunnen proberen alleen zit er een vette zwarte plek op de onderkant (groene plaatkant) van de kaart. Zou ik de kaart gewoon overspuiten ..?? hehehe
misschien bedoelt hij met dieOp dinsdag 12 maart 2002 15:27 schreef _sNaRs_ het volgende:
[..]
Als je niet kunt aanvoelen wanneer iets minder serieus bedoeld is en je meteen als een dolle stier begint te flamen..dan ben je pas (..)
Ja ho es effe...dieOp dinsdag 12 maart 2002 16:00 schreef m-m het volgende:
[..]
misschien bedoelt hij met diewel dat hij ook niet helemaal serieus is
Verwijderd
wist je dat je topictitel uit best veel tekens kan bestaan?
videokaart kapotgemaakt had ook gekund.
misschien zelfs wel een tag zoals de FAQ voorschrijft... nahhhhhhhOp dinsdag 12 maart 2002 16:50 schreef Juggernaut het volgende:
wist je dat je topictitel uit best veel tekens kan bestaan?
SmartypantsOp dinsdag 12 maart 2002 14:43 schreef OcNewB het volgende:
leg ik ff de koelribben van een andere processor op de vidkrt terwijl de pc nog aanstond.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Ik had ergens zon Vuur gevalletje... owja hier :

Die kunnen jullie er net zo goed bij zetten stel Flamers

Die kunnen jullie er net zo goed bij zetten stel Flamers
w0000000000t!!!!!!!!!!!!!! Ik ga nu mn radeon 8500 LE slopenOp dinsdag 12 maart 2002 14:47 schreef ReseTTim het volgende:
... ik heb mijn ATi R8500 250/250 ook zelf kapot gemaakt ...
... 3 weken later haalde ik een pakketje af bij het kantoor en zat er een splik splinter nieuwe ingesealde ATi R8500 275/275 in![]()
wat een vette mazelaar ben jij zeg!!!!
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Ja lol, hele ding zwartgeblakerdOp dinsdag 12 maart 2002 14:47 schreef ReseTTim het volgende:
beetje groene verf met zilveren strepen er over heen, en klaar ben je.
;9
Pagina: 1