Toon posts:

[w2k] Winroute pro 4.1 nat probleem !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb winroute pro 4.1 geinstallerd maar zodar ik mijn nat inschakel (op mijn netwerkkaart die aan chello hangt) kan ik niet meer internetten ! Weet eimand wat ik fout doe , en zo is hier een oplossing voor, Ik heb de search algebruikt maar kwam er echt niet uit!

Verwijderd

Dat betekend dat je instellingen dus nog niet helemaal goed staan, want Winroute laat je server ook gelijk via NAT internetten...

Wat je kan doen is dat vinkje wat er onder staat "exclude this computer from NAT" even aanvinken, dan gaat je server gewoon internetten via je oude instellingen en dan kun je rustig nog eens gaan prutsen met de instellingen totdat je kan internetten de clients :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip weet er iemand misschien nog een zeer goed handleiding voor Winroute pro ? Heeft iemand misschien een richting waar ik in kan gaan zoeken ?

Verwijderd

Die is te downloaden op het net, ik heb hem wel in de papieren versie (uitgeprinte pdf file). Vraag me niet waar ik hem heb gedownload want dat is al lang geleden, kortof ff zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even alles ingesteld volgens deze handleiding

http://tweakers.net/~crew/johnny/resettim-winroute-tut.html

Maar het werkt dan echter niet dus als iemand een oplossing weet graag !

Verwijderd

En draait het nu? of nog steeds problemen? zo ja welke?

Verwijderd

Die handleiding in pdf is trouwens te downloaden op de winroute site zag ik net.

Verwijderd

Tsjakka

De handleiding van Winroute zelf ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt maar ik ben maar even over gestapt op wingate! Dat werkt wel fatsoenlijk !

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

ik had op d esite van ReseTTim een goede walktrough gevonden voor het instellen van winroute.

Als je iets niet weet, reageer dan niet. | Van klussen krijg je grijze haren.

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 17:48 schreef Voodoo_3 het volgende:
Bedankt maar ik ben maar even over gestapt op wingate! Dat werkt wel fatsoenlijk !
Als ik jou was zou ik me eens gaan verdiepen in Winroute Pro want die is imo veel beter als Wingate ( Is ook een goede firewall, Mailserver, Proxyserver en heeft een snellere DSN server d.m.v caching ) ;)

En ik kan het weten want ik heb namelijk een jaar gedraaid op Wingate en daarvoor op Sygate....

Zoek het eens uit zou ik zeggen :)
Pagina: 1