DHS werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb een account aangemaakt bij dhs.org maar ik krijg het niet werkend.. ik kies voor 'add static host' (dynamic host ookal geprobeerd) en vul mn IP en hostnaam in. Dan moet ik nog een mail exchanger invullen maar die heb ik niet.. wat wordt hier precies mee bedoeld? Als ik dan maar gewoon wat invul (mn ip of hostnaam) krijg ik ook aldoor weer een error:
An error occured while trying to process your request: One of the fields you provided is formated incorrectly.
Als ik bij mailexchanger niks invul krijg ik die error ook..
in de help van dhs.org kan ik niks hierover vinden.. weet iemand wat ik fout doe??

• Palomar
  • Niet online
ik heb wel meer mensen gezien hier die DHS gebruiken. Hoe hebben jullie het dan ingesteld??

• Postman
  • Laatst online: 13-08 23:57
Beetje laat, maar wel relevant: dhs.org ligt er uit bij mij. Heb 2 subs daar (beide gebruikt voor mijn sig (< inmiddels aangepast)) maar ze werken allebei niet meer. DNS van mijn server is ok (heeft 6 maanden goed gewerkt, dus moet het nu ook doen :P).
Misschien zijn ze nu toch gestopt? ([topic=316921/1/400])

• Palomar
  • Niet online
[quote]Op woensdag 13 maart 2002 20:46 schreef FlamerX het volgende:
Beetje laat, maar wel relevant: dhs.org ligt er uit bij mij. Heb 2 subs daar (beide gebruikt voor mijn sig (< inmiddels aangepast)) maar ze werken allebei niet meer. DNS van mijn server is ok (heeft 6 maanden goed gewerkt, dus moet het nu ook doen :P).
Misschien zijn ze nu toch gestopt? ([topic=316921/1/400] en die werkt wel goed :)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:46

Destruction

(ex-)Automonteur

Bij mij werkt het nog gewoon hoor.

Bij dynamic hoef je volgens mij geen mail exchanger in te vullen hoor..

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Postman
  • Laatst online: 13-08 23:57
Op woensdag 13 maart 2002 22:08 schreef Destruction het volgende:
Bij mij werkt het nog gewoon hoor.

Bij dynamic hoef je volgens mij geen mail exchanger in te vullen hoor..
Inmiddels werkt DHS weer, maar homeip.net en no-ip.com zijn ook gratis en werken iets beter dan DHS.
Pagina: 1