Toon posts:

KPN reklame..ik krijg hem vaker dan 2x te zien.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zit dat nou? Ik heb gelezen dat ik die reclame maximaal 2 x te zien krijg, maar ik zie hem elke keer als ik op tweakers kom en hij hangt me onderhand echt me strot uit. Valt hier wat aan te doen of niet?

Tip om geld te verdienen open een giro nummer 133DDR t.n.v help tweakers.net de zomer door.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-03 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

- Zo snel mogelijk reloaden
- Mozilla gebruiken
- Cookies niet weggooien (als je sessie cookie van WebAds pleite raakt, zul je de banner nog een keer te zien krijgen)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 maart 2002 13:52 schreef Femme het volgende:
- Mozilla gebruiken
- Cookies niet weggooien (als je sessie cookie van WebAds pleite raakt, zul je de banner nog een keer te zien krijgen)
Verek Femme je bent er snel bij :)

Ik gebruik IE 6.0.2600.0000
Reloaden doe ik ook....hij blijft komen
Cookies worden niet weggegooid

Maar goed ik zal het wel een tijdje aanzien. Hoe lang blijft die ad eigelijk staan?

Verwijderd

- Mozilla gebruiken
Het is misschien een idee voor webadds dat ze eens een IE6 compatible privacy file gaan creeeren zodat mensen die privacy-gevoelige 3rdparty cookies blokkeren (die dus in iframes met banners tevoorschijnkomen) geen ellende meer ondervinden.

Verwijderd

Maar goed ik zal het wel een tijdje aanzien. Hoe lang blijft die ad eigelijk staan?
Een week zei Femme in dat andere topic.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 maart 2002 14:44 schreef MrIpFiReWALL het volgende:

[..]

Een week zei Femme in dat andere topic.
Ow dat kan ik nog wel even aanzien dan :)

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

- Mozilla gebruiken
Heeft het er iets mee te maken dat IE6 in standaard instelling continu webads dingen blokt.
Ik krijg dus wel banners maar ook onderaan het rode verbodsbordje.

Afbeeldingslocatie: http://tomsworld.be/zooi/webadskoekjes.jpg

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Pagina: 1