Toon posts:

AOpen 48x Cdrom leest slecht?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb veel problemen met mijn CDRom speler AOpen 48 x. Na de installatie van zowel Unreal Tournament en Grand Prix 3 krijg ik bij het opstarten steeds de melding: kan cd rom niet vinden. Stop de juiste cdrom erin en start opnieuw.

Wat is het probleem?

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

Goedkoopste en makkelijkste oplossing is mischien de laserlens schoon te maken met zoŽn "cleancd". Mischien wat vuil ofzo..
Ik heb wel eens een dure Denon cd speler gehad die ook slecht muziekcdŽs las, teruggebracht en hierbij hebben ze de laser opnieuw afgesteld..Ik neem aan dat dat voor jouw cdromspeler wat te ver gezocht is..

Suc6

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga dat in ieder geval proberen. De speler is echter pas 2 weken oud dus ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het daar aan ligt. Bedankt.

Verwijderd

Ik neem aan van wel. Mijn AOpen 36x pakt alles. Zelfs de ergst gekopieerde troep. Het is maar 1x gebeurd wat jij nu hebt en toen lag het aan een vieze CD.