Hallo allen,
allereerst even de situatie;
- 2 maanden klant bij KPN voor Mxstream
- Aansluiting op mijn oude adres
- Postcodecheck geeft aan dat op nieuwe adres ADSL beschikbaar is
- Verhuizing doorgegeven aan provider, verhuizing wordt in gang gezet
- 2 weken later (ik woon nu op nieuwe adres) geeft de postcodecheck aan dat Mxstream is UITVERKOCHT
- KPN geeft aan dat de eerstvolgende centrale-uitbreiding pas over 6 maanden plaatsvindt
Ik heb dus 2 maanden geleden een vermogen betaald voor de aparatuur (modem enzo), wat ik nu niet meer kan gebruiken omdat KPN nieuwe gebruikers voorrang geeft ten opzichte van bestaande klanten.
Nu is mijn vraag: heeft iemand een soortgelijk iets eerder meegemaakt? Als dit zo is, hoe heeft KPN dit in behandeling genomen?
Alvast bedankt voor je reactie.
allereerst even de situatie;
- 2 maanden klant bij KPN voor Mxstream
- Aansluiting op mijn oude adres
- Postcodecheck geeft aan dat op nieuwe adres ADSL beschikbaar is
- Verhuizing doorgegeven aan provider, verhuizing wordt in gang gezet
- 2 weken later (ik woon nu op nieuwe adres) geeft de postcodecheck aan dat Mxstream is UITVERKOCHT
- KPN geeft aan dat de eerstvolgende centrale-uitbreiding pas over 6 maanden plaatsvindt
Ik heb dus 2 maanden geleden een vermogen betaald voor de aparatuur (modem enzo), wat ik nu niet meer kan gebruiken omdat KPN nieuwe gebruikers voorrang geeft ten opzichte van bestaande klanten.
Nu is mijn vraag: heeft iemand een soortgelijk iets eerder meegemaakt? Als dit zo is, hoe heeft KPN dit in behandeling genomen?
Alvast bedankt voor je reactie.