Geen Mxstream meer na verhuizing....

Pagina: 1
Acties:

• prammen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-02-2023

prammen

Mike Judge for president

Topicstarter
Hallo allen,

allereerst even de situatie;

- 2 maanden klant bij KPN voor Mxstream
- Aansluiting op mijn oude adres
- Postcodecheck geeft aan dat op nieuwe adres ADSL beschikbaar is
- Verhuizing doorgegeven aan provider, verhuizing wordt in gang gezet
- 2 weken later (ik woon nu op nieuwe adres) geeft de postcodecheck aan dat Mxstream is UITVERKOCHT
- KPN geeft aan dat de eerstvolgende centrale-uitbreiding pas over 6 maanden plaatsvindt

Ik heb dus 2 maanden geleden een vermogen betaald voor de aparatuur (modem enzo), wat ik nu niet meer kan gebruiken omdat KPN nieuwe gebruikers voorrang geeft ten opzichte van bestaande klanten.

Nu is mijn vraag: heeft iemand een soortgelijk iets eerder meegemaakt? Als dit zo is, hoe heeft KPN dit in behandeling genomen?

Alvast bedankt voor je reactie.

Verwijderd

Als je ethernet hebt>>>

www.cistron.nl
www.eweka.nl
www.bbned.nl

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 09:38

JT

VETAK y0

Op dinsdag 12 maart 2002 13:48 schreef Tuxus het volgende:
Als je ethernet hebt>>>

www.cistron.nl
www.eweka.nl
www.bbned.nl
Heeftie niks aan, want je hebt bij KPN een contract getekend voor minimaal een jaar. Als hij bewijs heeft dan kan hij daar wel naartoe gaan.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Nee. Als hij niet geholpen kan worden dan kan hij daar onderuit. KPN is hier fout :)

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Wooooooot. Ik heb altijd al een hekel gehad aan kpn en alzeker aan het primafoon winkelketen gebeuren. (vage zin met een vaag woord: alzeker :) )

Verder zit de KPN hier zeker fout. Als ze het niet willen terugdraaien dat jij alsnog je aansluiting krijgt zou ik de consumentenbond ofzo inschakelen. Ermee drijgen helpt ook, als je ze kan overtijgen dat kassa ofzo er op tv een reportage over wil maken, dan krijg je je aansluiting wel. Dat is voor de kpn beter dan negatieve reclame op tv.

Ik heb dit nooit zelf hoeven proberen, maar misschien heb je er wat aan.

Suc6 ermee verder.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 16:05 schreef TD-DMZ het volgende:
Wooooooot. Ik heb altijd al een hekel gehad aan kpn en alzeker aan het primafoon winkelketen gebeuren. (vage zin met een vaag woord: alzeker :) )

Verder zit de KPN hier zeker fout. Als ze het niet willen terugdraaien dat jij alsnog je aansluiting krijgt zou ik de consumentenbond ofzo inschakelen. Ermee drijgen helpt ook, als je ze kan overtijgen dat kassa ofzo er op tv een reportage over wil maken, dan krijg je je aansluiting wel. Dat is voor de kpn beter dan negatieve reclame op tv.

Ik heb dit nooit zelf hoeven proberen, maar misschien heb je er wat aan.

Suc6 ermee verder.
Maw mensen die al een tijdje wachten op een aansluiting in dit centrale gebied moeten dan maar langer wachten, omdat een verhuizer voorang moet krijgen.

Wat zou jij er van vinden als jij de gene zou zijn die een brief krijgt: geachte blabla bla uw aanvraag kan helaas niet doorgaan, er is iemand die verhuist en die krijgt uw ADSL verbinding toegewezen, de centrale is vol, wacht uw geduldig 6 maanden.....
Pagina: 1