ADI flatscreen wil niet

Pagina: 1
Acties:

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-06 22:13

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Topicstarter
Allereerst sorry voor de brakke topictitel. Ik kon ff niets beters verzinnen.

Ik heb hier een probleem met de ADI LD 521 flatscreen.

De monitor zorgt ervoor dat de PC niet op een hogere resolutie dan 800x600 @ 16 kan draaien, en dat de Radeon tabbladen in de Advanced beeldscherm properties er niet zijn.
Plug je daarintegen de PC op een andere monitor, doet alles het wel naar behoren. :? :(
Installeer dan gewoon de juiste beeldschermdrivers joh! UTFS! :r :r
;)

Jaja, heb ik allang geprobeerd, maar Windows accepteerd de officiele drivers simpelweg niet. Ik krijg deze dus niet geinstalleerd...

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Sys. info:
ADI MicroScan LD 521
Radeon VE
W2k, SP2/ DirectX8.1

Godfather Bodybuilding topic reeks

Verwijderd

Gewoon forceren die drivers. Dus windows niet laten zoeken maar gewoon keihard door ze strot duwen. en niet schrikken als er meldingen komen dat het niet geschikt zou zijn. gewoon door yessen en enteren.

en al hij in de aangegeven dir niks kan vinden gewoon zelf de INF aanwijzen. Is niet alleen simpel ook nog makkelijk,

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 19:56 schreef ScheerbipS het volgende:
Gewoon forceren die drivers. Dus windows niet laten zoeken maar gewoon keihard door ze strot duwen. [..]
LOL :+

Swallow baby >:)

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Op dinsdag 12 maart 2002 19:56 schreef ScheerbipS het volgende:
Gewoon forceren die drivers. Dus windows niet laten zoeken maar gewoon keihard door ze strot duwen. en niet schrikken als er meldingen komen dat het niet geschikt zou zijn. gewoon door yessen en enteren.

en al hij in de aangegeven dir niks kan vinden gewoon zelf de INF aanwijzen. Is niet alleen simpel ook nog makkelijk,
Hehe, je zet het wel lekker neer he! ;)

Uiteindelijk heb ik dus die drivers maar "gewoon keihard door ze strot geduwd".

Dit bleek uiteindelijk dus niet de oplossing. ;(

Iemand enig idee hoe ik nu verder moet met dit zeer vage probleem???

Verwijderd

als die monitor drivers eenmaal geinstaleerd zijn. Kan je bij je advanced opties, device tabblad,waar ook je TVout staat enzo, je monitor instellen,

Is ff prutsen, De tijd dat ik radeon had is al weer ver achter me. Na een wat ongelukkige voltage mod :+

Maar zou daar is gaan kijken bij die instellingen dus,

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Zou je denken?

Als je het al niet op de 'normale' manier kan instellen dat de resolutie op 1024 x 768 @ 24 oid moet staan, lijkt het me sterk dat het daarmee wel lukt. :)

Maarja, ik zal het iig proberen dan! :P

Pagina: 1