Ik een een atx-kast. Voeding 235 watt. Nu zeggen veel mensen: Bij geforce-kaart te weinig vermogen dus: Nieuwe voeding cq kast kopen. Nu wil het toeval dat ik een ''oude ''kast heb liggen. Een at-kast. Kan ik nu die voeding uit die kast slopen en 'm in mijn nieuwe atx-kast stoppen en dan bijvoorbeeld daar de cd-rom en de hd op laten draaien. De atx-voeding moet dan toch genoeg over hebben om dat kaartje te trekken nietwaar?
Verwijderd
Dat heb ik ook
Ik heb 300Watt daar draait heel die bak op. En dan nog een 165Watt voeding uit een ouwe Comprakbak voor me fans en stuff.
Ik heb dat ook, helaas heb ik zo'n klote compaq, waar dus maar een voeding van 110 of 150 wat in zit, nou dat was niet echt genoeg voor alle shit die er in zit(brander(scsi),reader(scsi),dvd,2xhd,voodoo-kaart,scsi-kaart en de rest van de shit)
Nu heb ik dus een extra voedig bovenop de kast geplakt met een sterke tape, tezamen met de dvd en de 2de hd, die pasten ook niet in de kast dus die staan er ook bovenop
Nu heb ik dus een extra voedig bovenop de kast geplakt met een sterke tape, tezamen met de dvd en de 2de hd, die pasten ook niet in de kast dus die staan er ook bovenop
Inderdaad...
Haha:D Met een CwamPaq-mammaplank zeker:D:D:D:D:r
Verwijderd
Hmm, een cd-rom en hd op een aparte voeding he? ik ben benieuwd of dat wel goed zou gaan.
Als ik dit zelf zou doen zou ik de nuldraden van de voedingen aan elkaar koppelen, anders zou je rare effecten kunnen krijgen.
Btw, niet de 12 en 5 volt aan mekaar leggen, dan maak je van je pc mischien een rookmachine
----------------------------------------
<marquee behavior = "alternate" direction="right">Where did i leave my brain?
</marquee>
/edit typo's
Als ik dit zelf zou doen zou ik de nuldraden van de voedingen aan elkaar koppelen, anders zou je rare effecten kunnen krijgen.
Btw, niet de 12 en 5 volt aan mekaar leggen, dan maak je van je pc mischien een rookmachine
----------------------------------------
<marquee behavior = "alternate" direction="right">Where did i leave my brain?
</marquee>
/edit typo's
Ja kijk, k*tpaq hé ?? dat plankje kan volgens mij niet in een andere kast, klere computer is het !!
Maar de voedingen zijn allebei op dezelfde stekker geaard, en het staat er nu al bijna een jaar, en alles draait nog steeds !! :):)
Maar de voedingen zijn allebei op dezelfde stekker geaard, en het staat er nu al bijna een jaar, en alles draait nog steeds !! :):)
Inderdaad...
Helaas,
Het is een oud huis; In Den Haag zijn de stekkerdozen hier dus niet geaard. Toch maar inderdaad die nullen aan elkaar leggen. Maakt het uit of ja dan je harddisk erop aansluit of je videokaart of ???
Het is een oud huis; In Den Haag zijn de stekkerdozen hier dus niet geaard. Toch maar inderdaad die nullen aan elkaar leggen. Maakt het uit of ja dan je harddisk erop aansluit of je videokaart of ???
Pagina: 1