Weet er toevallig iemand een programma waarmee je je muziek sneller/langzamer kunt laten afspelen en een nog meer van zulk soort features. Ik heb wel al wat rond gekeken maar heb niks gevonden. Liefst freeware natuurlijk.
Er zijn hele leuke plugins voor winamp te downloaden met pitch control en dat soort leuke dingetjesOp dinsdag 12 maart 2002 13:19 schreef def103 het volgende:
Weet er toevallig iemand een programma waarmee je je muziek sneller/langzamer kunt laten afspelen en een nog meer van zulk soort features. Ik heb wel al wat rond gekeken maar heb niks gevonden. Liefst freeware natuurlijk.
pcdj is een goed programma
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB
Inderdaad, de silver versie is gratis te downloaden
Ja kan er niet iemand een goeie plugin voor winamp geven die pacemaker das dus helemaal niks die werkt voor geen meter ik moet iets hebben waarmee je dus de muziek sneller of langzamer kan zetten oftewel pitchen.
Die andere audio programma's zou het misschien ook wel kunnen maar dan heb ik straks te veel van zo'n audio programma' s er op staan.
Die andere audio programma's zou het misschien ook wel kunnen maar dan heb ik straks te veel van zo'n audio programma' s er op staan.
Pacemaker werkt perfect. Je moet hem eerst installeren en dan selecteren bij DSP/effect.
Overigens werkt pacemaker niet bij wavfiles en mp3 met een lage bitrate. Als dat je probleem is dan moet je de sample ff omzetten naar een mp3 met een hogere bitrate.
Overigens werkt pacemaker niet bij wavfiles en mp3 met een lage bitrate. Als dat je probleem is dan moet je de sample ff omzetten naar een mp3 met een hogere bitrate.
Pagina: 1