[CCFL] ccfl bij Stuut en Bruin, doordemidden?

Pagina: 1
Acties:

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Ik heb gister een blauwe ccfl besteld bij stuut en bruin en heb hem dus binnen. Maar hij zit in een pvc buisje verpakt. Op zich goed zou je denken, maak ik die open zit ie in een plastic buisje. En dan is ie daar in dat plastic (hoesje :?) doordemidden gebroken. Is dit normaal spullen breken of maakt het nix uit. Hij is zo verpakt want de ccfl is groter dan dat hoesje en is doordemidden naast elkaar verpakt.

Ik vind het vreemd heb nog niks getest, want wil eerst weten of dit hoort.

..::System Specs::..

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Nee dit hoort niet!!!

Erg raar dit!
Mijnes kwam in zo'n gele pvc buis en dat in zo'n bubbeltjes envelop waarvan er 2 op elkaar geplakt waren omdat 1 te kort is.
(ook bij stuut en bruin vandaan).

Verwijderd

vaag verhaal, is nou de ccfl zelf of het hoesje/verpakking ervan gebroken? :?

als het de ccfl is hoort dat niet! :(
is het de verpakking/hoesje, nah, probeer het zou ik zeggen.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
Ik heb ook een paar dagen geleden mijn ccfl binnen gekregen, en alles was netjes ingepakt, zonder dat er iets was gebroken, dus het lijkt me niet normaal...

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
belleuh ...

krijg je zo een nieuwe, Stuut en Bruin is goed :)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Toen ik mijn 2 ccfl's binnen kreeg van stuut en bruin waren ze ook erg goed verpakt. Als het ccfl buisje doormidden ligt, dan is hij kapot en zul je hem terug moeten sturen ofzo.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Ibidem
Jah, opgelost!! Net ff gebeld en ze sturen me een nwe OP!!

Verwijderd

Jongens Stuut en Bruin heeft een super service, maak er geen misbruik van want dan gaat het over voor ons allemaal.

• Ibidem
Op dinsdag 12 maart 2002 15:14 schreef a.p.versteeg het volgende:
Jongens Stuut en Bruin heeft een super service, maak er geen misbruik van want dan gaat het over voor ons allemaal.
ik snap je reply niet hoor, wie maakt er nou misbruik van? Ze leveren mij een kapot ccfl, ken ik toch nix aan doen is dan toch niet meer dan logisch dat ik om een nwe vraag?

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 13:25 schreef Gman het volgende:
Nee dit hoort niet!!!

Erg raar dit!
Mijnes kwam in zo'n gele pvc buis en dat in zo'n bubbeltjes envelop waarvan er 2 op elkaar geplakt waren omdat 1 te kort is.
(ook bij stuut en bruin vandaan).
zo kwan de mijne ook aan, zeer goed verpakt >:)
(ook bij stuut en bruin)

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik had vrijdag middag 3CCFL's besteld, zaterdag binnengekregen, perfect ingepakt :P
En natuurlijk gelijk geld overgemaakt :)

Stuut en Bruin rox!

• Firecow
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

de 4 van mij komen ook bij stuut en bruin
netjes in pvc pijp en een hoesje om die ccfl heen en plakband op het einde van de pvc en in bubbels pakketje... :D

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Verwijderd

klopt Stuut en Bruin goede service,houden zo
Pagina: 1