Toon posts:

[Kabelfoon demos] XP---> kan modem niet instaleren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet bij een vriendin van me zo'n demos (serieel kabelmodem) ding instaleren maar als ik dan een modem bijvoeg op com 1 zegt ie lekker: "kan modem niet instaleren" :?

De machine is een gewoon een packert hell p3 weet niet hoeveel Mhz en een demos serieel-kabelmodem.
Het OS is ----> XP home edition (NL :r)

Ervaring mee?

Verwijderd

mm ik ben casema met demos modem en bij mij installeert ie alles perfect (ook winXP) ik moet bij de installatie kiezen voor standard 28k8 modem mischien moet je dat eens proberen

Verwijderd

Topicstarter
hmmm ja ik ga vanavond wel ff langs want ik heb het steeds geprobeerd met een 33k6 modem. Ik hoop dat het helpt, iig bedankt voor je advies, iemand anders nog een idee?

• Mark_Steverink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-12-2007
Op dinsdag 12 maart 2002 13:32 schreef Aeacos het volgende:
Zie je nou wel in Rotterdam vinden ze Pim zo erg nog niet, alleen Melkert vind hem niet zo aardig
----
Ik wordt minister President van dit Land!
----
In een GoT-land lang geleden zeiden ze het zelfde over Bush als over fortuyn >:-)
Een taalfout en een interpunctiefout in de eerste zin.
Een taalfout en drie interpunctiefouten in de tweede.
Een typfout en een interpunctiefout in de derde zin.

Hier moet opzet in het spel zijn, maar waarom?

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 08:27
Zeikert :)

Probeer een 28k8 of 33k6 modem. Deze moeten werken want die installeer ik ook altijd!

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Verwijderd

Topicstarter
*Schoooooooooooooooooooop*

Ok het is al weer een tijdje geleden maar het lukt nog steeds niet.

Wat is er in de tussentijd gebeur.

Kabelfoon gebeld---> Uitgelegd dat het modem niet instaleerd---> hun vragen of de com-poort het doet---> ik heb verteld dat ik er een muis op aan had gesloten en dat die het perfect deed---> andere kabel geprobeerd ---> conclusie kabelfoon---> modem kapot.

En nu is er eindelijk een nieuw modem en wat denkt je DOET HIJ HET NOG NIET! aaaaaaaaaaaaaaaa |:(

Dus ff kort samengevat:

Modem moet nu haast wel goed zijn
Com-poort is goed
Com-kabel is goed

Situatie:
Vriendin heeft een nieuwe Packerd Hell PC thuis.
Met 1 Com-poort en een virtuele Com3 van een intern modem.

Als je het modem probeerd te instaleren dan zegt XP kan het modem niet instaleren |:(
Wat je ook doet 33K6 28K8, NIET werken. Maar nu de ham-vraag waarom niet? Iemand enig idee???

AUB hulp!

Verwijderd

Als laatste resort kun je een USB to Com kopen en hem daarop aansluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 03 mei 2002 12:24 schreef NiBoR het volgende:
Als laatste resort kun je een USB to Com kopen en hem daarop aansluiten.
Bestaan die dingen????

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 08:27
het moet gewoon werken als 28k8 of 33k6 modem.. Als dat niet lukt kan je nog altijd een ander kabelfoon abo nemen :P

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 12:02 schreef Aeacos het volgende:
Situatie:
Vriendin heeft een nieuwe Packerd Hell PC thuis.
Met 1 Com-poort en een virtuele Com3 van een intern modem.
Com1 = Com3 qua IRQ in je PC. Dus zet je interne modem op Com4 of je externe modem op Com2.

IRQ 2 en 3 bezetten je COM1+COM3 en COM2+COM4.
COM1 en COM3 kan je dus nooit tegelijk gebruiken totdat je een van beiden op een ander IRQ zet.

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-07 17:04
Op vrijdag 03 mei 2002 12:02 schreef Aeacos het volgende:

Wat is er in de tussentijd gebeurd.

Kabelfoon gebeld--->
Kom jij er door bij kabelfoon? :7
Das wel heeeeeeel bijzonder :p
Pagina: 1