Je ziet hier iedereen het van een oude Kast afslopen. Denk dat dat inderdaad de best werkende methode is
Op dinsdag 12 maart 2002 12:50 schreef lada het volgende:
Met een MOKER
Nee, Ik denk dat je em er gewoon moet afhalen met een dremel ofzo.
Meestal zitten die dingen met popnagels vast, die kan je uitboren en de gaten opnieuw gebruiken (voor schroeven)
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
Ja ik ben ook gewoon gaan hakken in een oude AT kast, en die plop nagels ploppen er gewoon af...
that easy
that easy
Klein probleempje: Het zit niet met popnagels vast.Op dinsdag 12 maart 2002 12:57 schreef drLiter het volgende:
Ja ik ben ook gewoon gaan hakken in een oude AT kast, en die plop nagels ploppen er gewoon af...
that easy
Wacht ik schiet er wel een foto van
Verwijderd
Mischien wel handig om te vertellen hoe ze vast zitten, zitten ze gepopnagelt, of is het gewoon een onderdeel van de kast?
edit/ woeps 2L8 /edit
edit/ woeps 2L8 /edit
Totaaloverzicht:

Poging tot losmaken mislukt
:

Hoe de backplate vastzit (en als je goed kijkt zie je iets van de casemod waar ik mee bezig ben
) :
Poging tot losmaken mislukt
Hoe de backplate vastzit (en als je goed kijkt zie je iets van de casemod waar ik mee bezig ben
Verwijderd
Ik denk dat je toch ergens een dremel of een slijpschijfje moet score, Je kunt natuurlijk ook met de ijzerzaag aan de gang maar dan ben je wel ff bezig.
en veel geduld maar dat is iets wat je altijd moet hebben als je gaat modde
en veel geduld maar dat is iets wat je altijd moet hebben als je gaat modde
(%!$%&(* Uitboren hielp ook niet 
Dan wordt het maar zelf iets maken van hout oid
Dan wordt het maar zelf iets maken van hout oid
Hehe zelfde hier, alleen bij mij zit het met kleine propjes soldeer vast gesoldeerd, kan ik er met een hamer/schroevendraaier wel af rammen
Arrows are made to fly, so are aeros.
Haha, ge-punt-las-t ofzo...
Dat krijg je er idd moeilijk af. Misschien met een stevige spijker op de achterkant raggen. Dan zou de verbinding plaatselijk teveel kracht moeten weerstaan..... theorietje...
Dat krijg je er idd moeilijk af. Misschien met een stevige spijker op de achterkant raggen. Dan zou de verbinding plaatselijk teveel kracht moeten weerstaan..... theorietje...
Gewoon die lipjes waarmee het aan de rest van de case is bevestigd afdremelen, zo ging het bij mij ook goed
Kan je ook ff een plaatje van de achterkant maken?
Als ik zo kijk, lijkt het alsof het héél erg netjes gelast zit ofzow. Kun je niet die ene toch al verbogen flap proberen volledig los te krijgen? Lijkt me dat dat wel mogelijk moet zijn als je een schroevendraaier+hamer combinatie gebruikt.
Als ik zo kijk, lijkt het alsof het héél erg netjes gelast zit ofzow. Kun je niet die ene toch al verbogen flap proberen volledig los te krijgen? Lijkt me dat dat wel mogelijk moet zijn als je een schroevendraaier+hamer combinatie gebruikt.
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Pagina: 1