Ik heb een Dane-Elec 64MB Compact Flash kaart, die ik met mijn Agfa Ephoto CL20 met zo'n 400 foto's heb volgeladen.
Nu ik mijn CL20 via de USB in mijn computer stop, leest hij niet meer dan 15 foto's uit.
Vervolgens heb ik mijn kaart meegegeven aan iemand met een Externe USB CF reader, maar hij zegt dat die de kaart ook niet kan lezen.
Wat is er nu precies kapot, of wat kan ik precies doen?
Het is een beetje duur om ter controle een eigen CF reader te kopen, vooral als hij niet werkt. Bovendien ken ik verder niemand die zo'n apparaat heeft.
Kan je zo'n flash kaart ook laten uitlezen en de bestanden op CD laten zetten bij een foto winkel? En zo ja; hoe duur is dat dan en wat voorn CD krijg je? (ik wil geen Kodak foto CD
)
Dit dan allemaal nog ervan uitgaande dat het aan de reader lag!
Want als het of aan mijn camera, of aan mijn CF kaart ligt, tja wat dan..
nou.. ik ben een beetje ten einde raad
Nu ik mijn CL20 via de USB in mijn computer stop, leest hij niet meer dan 15 foto's uit.
Vervolgens heb ik mijn kaart meegegeven aan iemand met een Externe USB CF reader, maar hij zegt dat die de kaart ook niet kan lezen.
Wat is er nu precies kapot, of wat kan ik precies doen?
Het is een beetje duur om ter controle een eigen CF reader te kopen, vooral als hij niet werkt. Bovendien ken ik verder niemand die zo'n apparaat heeft.
Kan je zo'n flash kaart ook laten uitlezen en de bestanden op CD laten zetten bij een foto winkel? En zo ja; hoe duur is dat dan en wat voorn CD krijg je? (ik wil geen Kodak foto CD

Dit dan allemaal nog ervan uitgaande dat het aan de reader lag!
Want als het of aan mijn camera, of aan mijn CF kaart ligt, tja wat dan..
nou.. ik ben een beetje ten einde raad