Toon posts:

welke geforce???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe videokaart kopen en nu wil ik weten welke kaart het beste is ik heb er 2 op het oog.
1 de ASUS 6800 DDR.
2 creative geforce2 GTS.
Welke raden jullie aan of heb je zelf in je computer.

Verwijderd

de gf2 gts is een stuk sneller, zeker op hogere resoluties. check de september issue van pcm, staat een vergelijkende test in tussen gf1, gf2 mx, gf2 gts (ook verschillende merken), viperII ed.

Verwijderd

shit, dubbelpost. niet meer meerdere keren op submit drukken dus, ondanks dat ik gek wordt dat ik nog geen 1kb/s haal op mijn werk!!!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

De nieuwste is het beste, dus de Creative.
de orginele Geforce heeft erg veel stroom nodig en kan zeker in combinatie met een Athlon voor problemen zorgen. Creative is verder gewoon een goed merk alleen het bord is kaal geen tv in of uits. Is budget van belang kun je ook eens aan de Geforce MX denken. presteerd zeer behoorlijk (zekers in de resoluties t/m 1034*768-) en is flink goedkoper.

Mocht je budget geen bezwaar zijn en je doet ook nog veel 2D werk dan zou ik eens nadenken over een Radeon of een 3dfx 5.5 de radeon is snel en de 3dfx heeft de beste FSAA.

hehehe, leuk wist niet dat 8 ) dat 8-) werd dat zijn natuurlijk die nieuwe dingen die in dit forum zitten maar nog niet in de FAQ staan :) :7 >:)