Toon posts:

TFT vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hier op het werk hebben ze nec LT15 tft schermen alleen bij sommige gebruikers geeft het scherm vreemde kleuren weer.. ( waar normale windows kleuren zijn worden die opeens groen of roze.. )Het gekke is dat het meestal bij nt machines is maar dat kan toeval wezen..
Soms helpt het op de stekker er even uit te halen.. maar dat hoord toch niet zo te zijn .. heeft iemand enig idee hoe dit kan ?
En een oplossing?

Verwijderd

uhm.. ik denk dat het helpt om winXP te installeren.. die versie van windows heeft een significant betere ondersteuning voor tft schermen..

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
ik denk dat het gewoon aan je scherm ligt of aan de vga kabel

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:26

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Op dinsdag 12 maart 2002 12:41 schreef _DaWamZ_ het volgende:
uhm.. ik denk dat het helpt om winXP te installeren.. die versie van windows heeft een significant betere ondersteuning voor tft schermen..
Maar dat is een erg makkelijke oplossing, een bedrijf stapt niet steeds over van OS hoor..

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Altijd de stekker goed vastdraaien, dat voorkomt de meeste problemen wel.
En check eens of die users soms niet door te prutsen pinnetjes omgebogen hebben of zo..

Heeft iig niks met WinXP <-> TFT te maken.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

HA>>VB

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Heb ik ook al enkele keren gezien bij een tft scherm (dit kan gerust op een CRT ook voorkomen). Het scherm kreeg telkens een geelachtige waas.
Het was gewoon de kabel die niet goed vast zat.

Dit lijkt er ook op dus zoals hierboven ook al gezegd werd, waarschijnlijk een probleem met de vga kabel.
Pagina: 1