Toon posts:

netwerkkaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met de PCI 10/100 etherlinkcard XL 3c90x van 3com en de HP10/100 3com 3c905c-TX etherlink 10/100 pci card. De laatste kaart heeft nog drie aparte aansluitingen RWU, SMB en SOS. Wat houdt dit in?

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Die van 3COM (3c905C-tx) zijn gewoon perfect, ontlasten je systeem zo veel mogelijk bij zware belasting. Zeker niet te vergelijken met een aggenebis Mycom noname 10/100 kaartje. Die van HP ken ik niet, maar hij is gebaseerd op dezelfde chipset volgens mij (ownee, volgens jou :)) Ook altijd perfecte up-to-date drivers voor vrijwel elk OS.

Mijn iRacing profiel

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

yep, met die 3com heb ik ervaring, thuis en op 't werk. heb er zelf 3 en vindt 't geweldige kaarten. werken altijd en geven nooit ellende. ze geven bovendien levenslange garantie maar daar heb je niks aan want ze gaan nooit stuk :). nadeel is alleen de prijs, voor hetzelfde geld heb je 4 noname kaartjes, waardoor het voor thuis niet zo interessante kaart is.

op 't werk kun je niks beters krijgen. een uurtje sleutelen aan een noname kaart die niet meteen werkt is dan immers duurder dan meteen een 3com kopen.

overigens bestaat er geen 3c90x kaart. dat is alleen maar een verzamelnaam voor alle 3c900 en 3c905 types. de 3c900 is een 10mbps kaart en de 3c905 een 10/100mbps.

ik dacht trouwens dat 3com geen chipsets aan anderen levert maar alleen complete kaarten. dus die hp kaart van jou is waarschijnlijk gewoon een 3com.

en waar die extra aansluitingen toe dienen? geen idee. in de handleiding staat er niks over.