Toon posts:

3 pin fan naar molex voeding, hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat heb ik nodig en waar kan ik die kopen? Ik heb al gekeken in de pricewatch, stond niks in :P

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Er zat er een bij de Thermaltake fan van m'n volcano 7, maar je kun ook zelf iets maken met draadjes. Eventueel kun je de stekkers nog bestellen bij www.conrad.nl

πŸ–₯️ | πŸš—

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:42

breinonline

Are you afraid to be known?

Nou, je pak een soldeerbout en je soldeert die draatjes eraan. Als je geen zin hebt in solderen: met tape eraan hangen werkt ook.
Je kan natuurlijk ook verloopstukjes gaan kopen idd, maar waarom moelijk doen als het makkelijk kan?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15ΒΊ ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Molex kopen vrouwelijk, en dan losprikken die draadjes uit die 3 pins molex...

Verwijderd

Topicstarter
het zijn papst fans hoor, die ga ik niet lopen strippen :+
hoe heten die verlengstukjes dan? y-splitters ofso? ik wil kunnen converten, niet modden. Het zijn er ook vrij veel, irritant werk ook :(

Verwijderd

Je hebt van die converters. Kosten 2-3 Euro.

Verwijderd

Topicstarter
Uh ik heb het al gevonden. bij perfect-systems, ik heb daar al een bestelling lopen, dus dat komt goed uit :).

Kabel: 3 PIN op 4 PIN adapter kabel

tnx anyway

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 11:56 schreef mxstrAEm het volgende:
het zijn papst fans hoor, die ga ik niet lopen strippen :+
hoe heten die verlengstukjes dan? y-splitters ofso? ik wil kunnen converten, niet modden. Het zijn er ook vrij veel, irritant werk ook :(
dan ga je naar een winkel met een y splitter idd.... die heb je ook met die "3 pins" stekkers...

als je et zo goed weet, waarom vraag je et dan?

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 11:59 schreef mxstrAEm het volgende:
Uh ik heb het al gevonden. bij perfect-systems, ik heb daar al een bestelling lopen, dus dat komt goed uit :).

Kabel: 3 PIN op 4 PIN adapter kabel

tnx anyway
Die las ik te laat, maar toch :+
Pagina: 1