Wat is de kleinste behuizing?

Pagina: 1
Acties:

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Topicstarter
Voor een 5.25" computer zoek ik een coole kast!
Zo klein mogelijk, geen PDA of Labtop
Waar vindt ik kant-en-klare mini design kasten?
Apple krijgt ze in een halve bol, dus waarin kunnen wij ze (standaard) bouwen? En waar vindt ik dat?

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Verwijderd

Van die asus barebones?! Is topic over geweest: [topic=232588/1/25]

Verwijderd

Zoek zoek zoek. :(

En het antwoord is Barebone kastjes.

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Shuttle heeft van die kastjes. Asus en MSI ook. Coolermaster heeft ook een mooie :9~.Er zijn vast wel meer fabrikanten. Het is alleen vaak moeilijk om er aan te komen :(

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
mycom heeft wel een hele kleine complete pc (pocketpc)

...

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Topicstarter
Ja, zo iets zoek ik, maar dan cooler!
Na het volgen van dit topic :
Inkoop actie - 3.5" en 5.25" complete PC -
vroeg ik me af of je voor die 5.25" computers ook design behuizing hebt! Of ben je dan al op het glibberige pad van de MODders. (Apple-bol met 5.25"computer erin)
Heb je eindelijk geen grote, logge kast meer nodig, kan je nog geen sieraad voor de huiskamer vinden!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-08 21:25

Qwerty-273

Meukposter

De barebone kasten die hier genoemd worden zijn meestal nog te ruim :o

Meer voor Flex ATX borden bedoeld. Je kan kijken naar bv 5.25" extrene bay kasten, bedoeld voor cd-rom/back-up devices daar moet een EBC 569 tog wel in te passen zijn verwacht ik, alleen zit je dan wel met een grote voeding ;)

Je komt dan waarschijnlijk toch aan het zelf bouwen, wil je echt een compacte hebben. Of anders gewoon heel goed kijken, maar inderdaad dat barebone topic is ook een goed punt om te starten.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Topicstarter
Dus standaard is geen mini design behuizing voor huiskamer computers te krijgen?
Ik vroeg me altijd al af waarom die kasten (zelfs desktops en mini towers) zo veel vrije ruimte hebben? Zelfs als alle slots en brackets zijn gebruikt is de kast nog bijna leeg!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-08 21:25

Qwerty-273

Meukposter

Op dinsdag 12 maart 2002 11:58 schreef Bart_Banaan het volgende:
Ik vroeg me altijd al af waarom die kasten (zelfs desktops en mini towers) zo veel vrije ruimte hebben? Zelfs als alle slots en brackets zijn gebruikt is de kast nog bijna leeg!
Zodat er wat ruimte aanwezig is om als je je kast diep achter je bureau weg zet nog wel wat lucht beweging te hebben om je apparatuur te kunnen koelen.

En omdat je een grote kast hebt net als vanwege een grote auto :o

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op dinsdag 12 maart 2002 11:58 schreef Bart_Banaan het volgende:
Dus standaard is geen mini design behuizing voor huiskamer computers te krijgen?
Dat valt toch wel mee.
heb hier een bigtower staan en die zit echt helemaal vol (enkel achterin bij een koeler is nog enigszins plaatts, maar daar komt nog een hdd te hangen).

en gewoon een desktopkast (zo'n platte) is dat niets?

Verwijderd

in die thread over 5.25" en 3.5" pc's stond de volgende link naar kleine behuizingen, heb je die al gezien??

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Topicstarter
Ja, die link gevolgt, maar dat is toch niet mooi!!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-07 09:56

Neelon

FOR PONY!!!

Mijn kleinste behuizing is van een Compaq Deskpro 6400. Zeer klein en stil machientje. Draait perfect.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Verwijderd

mischien is dit wat......http://www.tweakers.net/reviews/236/2
Pagina: 1